• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע צילום מסך במחשבי וינדוס.

 

פירוט

לעיתים ישנן הודעות שו שגיאות שאנו רוצים לשמור כתמונה.

מדריך זה יסביר כיצד ניתן ללכוד את ההודעה לתמונה.

על מנת לבצע צילום מסך יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. ב Windows 7 -  

    בשורת המשימות יש ללחוץ על כפתור ההתחל, לכתוב בחיפוש: snipping tool או כלי החיתוך וללחוץ על תוצאת החיפוש לפתיחת הכלי.

777777

    ב Windows 10  

    בשורת המשימות יש ללחוץ על הזכוכית מגדלת, לכתוב בחיפושsnipping tool או כלי החיתוך וללחוץ על תוצאת החיפוש לפתיחת הכלי.

101010101010

2. תחילה יש ללחוץ על New ולאחר מכן בעזרת סמן ה + יש לסמן את הקטע הרצוי לצילום המסך.

newsnippingtool

 ♦  לדוגמה

4

 

3. לסיום, יש ללחוץ קליק ימני בעכבר על צילום המסך שנוצר ולבחור באפשרות הרצויה:

    לשמירה של צילום המסך כתמונה יש ללחוץ על save as/שמור בשם.

    להעתקה של צילום המסך והדבקה שלו ישירות במייל לשליחה - יש ללחוץ על copy/העתק ולהדביק במקום הרצוי.

5

        בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *