• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

על מנת לבצע צילום מסך יש לבצע את הפעולות הבאות:

1ב Windows 7 - 

    בשורת המשימות יש ללחוץ על (1) כפתור ההתחל (2) לכתוב בחיפוש: snipping tool או כלי החיתוך (3) ללחוץ על תוצאת החיפוש לפתיחת הכלי.

777777

    ב Windows 10 -  

    בשורת המשימות יש ללחוץ על ה (1זכוכית מגדלת (2) לכתוב בחיפושsnipping tool או כלי החיתוך (3) ללחוץ על תוצאת החיפוש לפתיחת הכלי.

101010101010

2. תחילה יש ללחוץ על (1New ולאחר מכן (2) בעזרת ה+ יש לסמן את הקטע הרצוי לצילום המסך.

newsnippingtool

 ♦  לדוגמה

4

3. לסיום, יש ללחוץ קליק ימני בעכבר על צילום המסך שנוצר ולבחור באפשרות הרצויה:

    (1לשמירה של צילום המסך כתמונה יש ללחוץ על save as שמור בשם .

    (2) להעתקה של צילום המסך והדבקה שלו ישירות במייל לשליחה - יש ללחוץ על copy העתק ולהדביק במקום הרצוי .

5

        בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *