• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להתקין את אפליקציית ESET Mobile Security.

 

פירוט

להתקנת האפליקציה יש לבצע את הפעולות הבאות :

1. יש להיכנס לחנות האפליקציות Google Play ולכתוב בשורת החיפוש ESET mobile security.

    יש ללחוץ על Install/התקנה לצורך התקנת האפליקציה.

2020-12-30_08-42-40.jpg

2. יש לבחור מדינה ושפה וללחוץ על הבא.

2020-12-30_08-48-17.jpg

3. יש לאפשר את מערכת המשוב של ESET LiveGrid המאפשרת איסוף נתוני אבחון על אובייקטים חשודים ליצירת מנגנוני איתור במערכת בענן של ESET.

    מומלץ לאפשר גם את שאר התיבות ע"י לחיצה על אפשר הכל.

2020-12-30_08-50-16.jpg

4. יש להזין את כתובת הדוא"ל שלך שתשמש לרישום לרישיון מוצר, איפוס סיסמה, שירות לקוחות ומידע חשוב על פרטי הרישיון.

2020-12-30_18-05-06.jpg

5. יש לבחור בגרסת ניסיון לחודש ראשון.

2020-12-30_18-06-36.jpg

6. יש לאפשר את הרשאת הגישה לקבצי המכשיר לצורך שימוש באפליקציה.

2020-12-30_18-11-33.jpg

7. כעת האנטיוירוס יבצע עדכון, תהליך זה עלול לקחת מספר שניות עד דקות.

2020-12-30_18-12-43.jpg

8. המערכת תבצע סריקה של האפליקציות ופריטי המדיה במכשיר לאיתור וירוסים, איומים ונוזקות.

2020-12-30_18-53-51.jpg2020-12-30_18-54-45.jpg

9. המכשיר מוגן.

2020-12-30_18-16-51.jpg

 

עדכון רישיון באפליקציה

במידה וכבר רכשתם רישיון, יש להזין את הרישיון על פי המדריך הבא.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

        ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *