Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להתקין את אפליקציית ESET Mobile Security.

 

פירוט

להתקנת האפליקציה יש לבצע את הפעולות הבאות :

1. יש להיכנס לקישור הבא או לחנות האפליקציות Google Play ולכתוב בשורת החיפוש ESET mobile security.

ניתן גם לסרוק את הברקוד הבא: 

2. יש ללחוץ על Install/התקנה לצורך התקנת האפליקציה.

2020-12-30_08-42-40.jpg

3. יש ללחוץ על קבל הכול והמשך.

2020-12-30_08-48-17.jpg

4. יש ללחוץ על יש לי כבר מינוי

a1

5. יש לסמן השתמש בחשבון ESET HOME.

במידה ואין לנו, נוכל ליצור חשבון בהמשך באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני עליה הרישיון מעודכן.

 b2

6. יש ללחוץ על עיין באפשרויות נוספות.

2020-12-30_18-05-06.jpg

7. יש לבחור בדוא"ל.

2020-12-30_18-06-36.jpg

8. יש להזין את פרטי ההתחברות ואז התחבר, אם אין חשבון ניתן ליצור אותו ע"י לחיצה על צור חשבון למטה.

הערה: אם אין ברשותכם חשבון ESET HOME, יש ללחוץ למטה על צור חשבון, ליצור אותו ולהמשיך לסעיף הבא.

2020-12-30_18-11-33.jpg

9. לאחר מכן יש לבחור במינוי הרלוונטי ואז בחר והמשך כדי להפעיל את הרישיון או יש לי מפתח הפעלה אם נרצה להזין את מפתח הרישיון.

b3

10. כעת ניתן לעבור על הפרטים, אפשר לשנות את שם המכשיר במידת הצורך, בסיום יש ללחוץ על הפעל הגנה.

b4

11. המערכת תבצע סריקה של האפליקציות ופריטי המדיה במכשיר לאיתור וירוסים, איומים ונוזקות, יש ללחוץ על התחל בסריקה.

b5

12. יש ללחוץ על אפשר לסרוק קבצים אם רוצים שהמערכת תסרוק ותאתר איומים בקבצים שמורידים מהאינטרנט.

b6

13. יש ללחוץ על יש אישור על מנת לאפשר גישה לאפליקציה.

b6

14. המכשיר יתעדכן ויסיים את הסריקה ובסיום התהליך ההגנה תופעל.

 b6 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *