• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תגיות:

להתקנת האפליקציה יש לבצע את הפעולות הבאות :

1. יש להיכנס לחנות האפליקציות "Google Play" ולכתוב בשורת החיפוש "ESET parental control" .

    בלחיצה על INSTALL / התקן מתחילה הורדת האפליקציה.

installation

2.  בעמוד הפתיחה יש לבחור (1שפה מתאימה וללחוץ על (2) קבל הסכם משתמש.

    בהרשאות יישום רצוי לאשר את כל ההרשאות שמופיעות ב"כן, זה בסדר" ולאחר מכן "המשך".   

ברוך הבא

3. יש להיכנס לחשבון ה-my.eset.com שלך באמצעות כתובת המייל שאיתו נרכש הרישיון במידה ויצרת חשבון בעבר. 

    במידה ולא יש ליצור חשבון חדש.

    (1ליצירת חשבון my.eset.com :

FIRST

1NEW 

      (2) לכניסה לחשבון קיים של my.eset.com :

 היכנס2כניסה

4. בלחיצה על (1) הבא בעמוד "אפשר ניטור אפליקציות" מתבצע מעבר להגדרות על מנת להפעיל את שימוש הרשאות המנהל.

    בהגדרות - נגישות - Parental Control יש ללחוץ על (2Activate על מנת שיהפוך ל (3ON.

ACTIVE

5. בבחירת מכשיר יש לבצע התאמת פרופיל על פי מכשיר ילד או מכשיר הורה.

 * (1) בפרופיל "ילד" יש להוסיף פרופיל בלחיצה על ה "+" שם ניתן להזין את פרטי הילד (שם הילד,תאריך לידה,צירוף תמונה וכו').

     בסיום יש ללחוץ על שמור .

ילד

* (2) בפרופיל "הורה" יש ללחוץ על אישור בלבד והאפליקציה תהיה מותאמת לצרכי ההורה (צפיה בדוחות,איתור ילד,הגדרות במכשירי הילדים וכו').

זהו סיום

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.                           

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *