Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להתקין את אפליקצית בקרת הורים על מכשיר אנדרואיד.

 

פירוט

להתקנת האפליקציה יש לבצע את הפעולות הבאות :

1. יש להיכנס לחנות האפליקציות Google Play ולכתוב בשורת החיפוש ESET parental control .

    בלחיצה על Install/התקן מתחילה הורדת האפליקציה.

installation

2. בעמוד הפתיחה יש לבחור שפה מתאימה וללחוץ על קבל הסכם משתמש.

    בהרשאות יישום רצוי לאשר את כל ההרשאות שמופיעות בכן, זה בסדר/קבל/אפשר ולאחר מכן ללחוץ על המשך.   

ברוך הבא

3. יש להיכנס לחשבון ה-home.eset.com שלך באמצעות כתובת המייל שאיתה נרכש הרישיון במידה ויצרת חשבון בעבר. 

    במידה ולא, יש ליצור חשבון חדש.

ליצירת חשבון ESET HOME

phone3 phone2

 

לכניסה לחשבון קיים של home.eset.com

 phone1

4. בלחיצה על הבא בעמוד אפשר ניטור אפליקציות מתבצע מעבר להגדרות על מנת להפעיל את שימוש הרשאות המנהל.

    בהגדרות - נגישות - Parental Control יש ללחוץ על Activate על מנת לאפשר את השימוש באפליקציה.ACTIVE

5. בבחירת מכשיר יש לבצע התאמת פרופיל על פי מכשיר ילד או מכשיר הורה.

   *בפרופיל "ילד" יש להוסיף פרופיל בלחיצה על ה "+" שם ניתן להזין את פרטי הילד (שם הילד, תאריך לידה, צירוף תמונה וכו').

     בסיום יש ללחוץ על שמור.

ילד

      * בפרופיל הורה יש ללחוץ על אישור בלבד והאפליקציה תהיה מותאמת לצרכי ההורה (הגגבלת מכשיר הילד צפיה בדוחות, איתור ילד).

זהו סיום

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *