• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע סריקה מעמיקה באפליקציה ESET Mobile Security.

 

פירוט

קיימות שתי רמות סריקה שניתן לבחור ביניהן:

• חכמה – סריקה חכמה תסרוק אפליקציות מותקנות, קובצי DEX (קובצי הפעלה של מערכת ההפעלה Android), קובצי SO (ספריות), קובצי ארכיון בעומק סריקה מרבי של 3 קובצי ארכיון מקוננים ותכולת כרטיס SD.

• מעמיקה – סריקה מעמיקה תסרוק את כל סוגי הקבצים ללא קשר לסיומת שלהם, גם בזיכרון הפנימי וגם בכרטיס ה-SD.

על מנת לבצע סריקה מעמיקה יש לבצע את הפעולות הבאות:

 1. תחילה יש להיכנס לתפריט.

 מעמיקהמובייל1

2. בתפריט יש ללחוץ על אנטי וירוס.

 מעמיקהבמובייל22

3. באנטי וירוס יש ללחוץ על שלושת הנקודות המופיעות למעלה.

   לאחר מכן, יש לבחור בהגדרות מתקדמות.

 34מעמיקהבמובייל

4. בסריקות יש ללחוץ על רמת סריקה.

מעמיקהמובייל5

5. יש לבחור ברמת סריקה מעמיקה.

מעמיקהמובייל6

6. יש ללחוץ על "סרוק מכשיר".

מעמיקהמובייל7

7. לסיום, לאחר שהסריקה המעמיקה הסתיימה והתגלו הממצאים יש ללחוץ על  "סגור".

מעמיקהבמובייל8

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *