• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

קיימות שתי רמות סריקה שניתן לבחור מביניהן:

• חכמה – סריקה חכמה תסרוק אפליקציות מותקנות, קובצי DEX (קובצי הפעלה של מערכת ההפעלה Android), קובצי SO (ספריות), קובצי ארכיון בעומק סריקה מרבי של 3 קובצי ארכיון מקוננים ותכולת כרטיס SD.

• מעמיקה – סריקה מעמיקה תסרוק את כל סוגי הקבצים ללא קשר לסיומת שלהם, גם בזיכרון הפנימי וגם בכרטיס ה-SD.

על מנת לבצע סריקה מעמיקה יש לבצע את הפעולות הבאות:

 1. תחילה יש להיכנס ל-(1תפריט .

 מעמיקהמובייל1

2. בתפריט יש ללחוץ על (2אנטי וירוס .

 מעמיקהבמובייל22

3. באנטי וירוס יש ללחוץ על (3שלושת הנק' המופיעות מעלה.

   לאחר מכן, יש לבחור ב-(4) הגדרות מתקדמות.

 34מעמיקהבמובייל

4. בסריקות יש ללחוץ על (5) רמת סריקה .

מעמיקהמובייל5

5. יש לבחור ברמת סריקה (6) "מעמיקה".

מעמיקהמובייל6

6. יש ללחוץ על (7) "סרוק מכשיר".

מעמיקהמובייל7

7. לסיום, לאחר שהסריקה המעמיקה הסתיימה והתגלו הממצאים יש ללחוץ על (8) "סגור".

מעמיקהבמובייל8

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *