Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע סריקה מעמיקה באפליקציה ESET Mobile Security.

 

פירוט

קיימות שתי רמות סריקה שניתן לבחור ביניהן:

• חכמה – סריקה חכמה תסרוק אפליקציות מותקנות, קובצי DEX (קובצי הפעלה של מערכת ההפעלה Android), קובצי SO (ספריות), קובצי ארכיון בעומק סריקה מרבי של 3 קובצי ארכיון מקוננים ותכולת כרטיס SD.

• מעמיקה – סריקה מעמיקה תסרוק את כל סוגי הקבצים ללא קשר לסיומת שלהם, גם בזיכרון הפנימי וגם בכרטיס ה-SD.

על מנת לבצע סריקה מעמיקה יש לבצע את הפעולות הבאות:

 1. תחילה יש להיכנס לתפריט.

 עמוד ראשי

2. בתפריט יש ללחוץ על אנטי וירוס.

 מעמיקהבמובייל22

3. באנטי וירוס יש ללחוץ על שלושת הנקודות המופיעות למעלה.

   לאחר מכן, יש לבחור בהגדרות מתקדמות.

 34מעמיקהבמובייל

4. בסריקות יש ללחוץ על רמת סריקה.

מעמיקהמובייל5

5. יש לבחור ברמת סריקה מעמיקה.

מעמיקהמובייל6

6. יש ללחוץ על "סרוק מכשיר".

מעמיקהמובייל7

7. לסיום, לאחר שהסריקה המעמיקה הסתיימה והתגלו הממצאים יש ללחוץ על  "סגור".

מעמיקהבמובייל8

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *