• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד ללמטב את הגדרות ההגנה - כלומר להגדיר את רמת ההגנה לרמה המחמירה ביותר.

 

פירוט

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

אייקון_1.jpg

 

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

אייקון_1-2.jpg

 

מיטוב הגדרות ההגנה

1. יש להיכנס בתוכנה ל הגדרות - הגדרות מתקדמות.

הגדרות_מתקדמות.jpg

 

2. יש להיכנס למנגנון איתור - הגנה בזמן אמת והגנה של למידת מכונה, ולסמן את כל השורות על "אלים" ולאשר.

     שורות הדיווח מתייחסות לזיהוי והתייחסות לאיום.

     שורות ההגנה מתייחסות לניקוי/הסרת האיום.

    תוכנות זדוניות - וירוסים ונוזקות.

    אפליקציות העלולות להיות לא רצויות - תוכנות שכוונתן אינה בהכרח זדונית, אך עלולות להתקין תוכנות נוספות שאינן רצויות, לשנות את אופן      הפעולה של המחשב, לבצע פעילויות שלא אושרו או שאינן צפויות על ידי המשתמש.

  • לדוגמה: תוכנות להצגת פרסומות, פריטים נלווים להורדה, סרגלי כלים שונים לדפדפן, תוכנות בעלות אופן מטעה, חבילות תוכנות, תוכנות מעקב וכו'.

     אפליקציות חשודות - אפליקציות ממקור לא ברור, או חשודות אשר יכולות לגרום נזק או גניבת מידע.

     אפליקציות העלולה להיות לא בטוחות - תוכנות מסחריות לגיטימיות שעלולות להיות מנוצלות לרעה למטרות זדוניות.

  • לדוגמה: כלי פיצוח, מחוללי מפתחות רישיון, כלי פריצה, כלים לגישה או שליטה מרחוק, אפליקציות לפיצוח סיסמאות, רשמי הקשות (keylogger) וכו'.

2020-12-28_19-13-13.jpg

3. במידה ותקפוץ הודעה ממערכת ההפעלה המבקשת לאשר את השינויים במחשב, יש ללחוץ כן.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *