• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

תגיות:

על מנת למטב את הגדרות ההגנה בתוכנה יש להפעיל את ההתראות לחסום או לאפשר אפליקציות העלולות להיות לא רצויות / לא בטוחות .

הפעלת איתורן מסייעת למניעת נזקים העלולים להיגרם עקב פעילות של אפליקציות כגון:

 "אפליקציות העלולה להיות לא רצויות"- תוכנות שכוונתן אינה בהכרח זדונית, אך עלולות להתקין תוכנות נוספות שאינן רצויות, לשנות את אופן הפעולה של המכשיר הדיגיטלי, לבצע פעילויות שלא אושרו או שאינן צפויות על ידי המשתמש או שיש לה יעדים לא ברורים אחרים.

  • לדוגמה: תוכנות להצגת פרסומות, פריטים נלווים להורדה, סרגלי כלים שונים לדפדפן, תוכנות בעלות אופן מטעה, חבילות תוכנות, תוכנות מעקב וכו'.

 "אפליקציות העלולה להיות לא בטוחות"- הן הסיווג המשמש לתוכנות מסחריות לגיטימיות שעלולות להיות מנוצלות למטרות זדוניות.

  • לדוגמה: כלי פיצוח, מחוללי מפתחות רישיון, כלי פריצה, כלים לגישה או שליטה מרחוק, אפליקציות לפיצוח סיסמאות, רשמי הקשות (keylogger) וכו'.

למיטוב הגדרות ההגנה יש לבצע את הפעולות הבאות:

כניסה לתוכנה:

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

eset icon 2

1. תחילה יש להיכנס בתוכנה ל (1) הגדרות ואז ל (2הגדרות מתקדמות.

2018 12 05 14 38 52 Capture1 Windows Photo Viewer

 

2. בהגדרות מתקדמות יש להיכנס ל(1מנגנון איתור.

    באפשרויות סריקה לסמן V על (2) "אפשר איתור אפליקציות העלולות להיות לא רצויות" ו- (3) "אפשר איתור אפליקציות העלולות להיות לא בטוחות"

    ולסיום ללחוץ על (4) "אישור".

1ח

   3. במידה ותקפוץ הודעה ממערכת ההפעלה לאשר את השינויים יש ללחוץ כן.

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *