• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לשנות את הגדרות הרשת בתוכנה.

 

פירוט

לעיתים מערכת ההפעלה מגדירה את הרשת הביתית כציבורית.

מצב העלול לגרום לבעיות התחברות בתקשורת עם התקנים אחרים בבית כגון מדפסת רשת.

הגדרת הרשת ל"ציבורית" מבודדת מתקשורת של התקנים חיצוניים ומאפשרת גלישה באינטרנט בלבד.

יש לבצע את הפעולות הבאות לפיתרון תקלה מסוג זה.

 

כניסה לתוכנה:

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

אייקון_1.jpg

 

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

אייקון_1-2.jpg

1. תחילה יש להיכנס בתוכנה להגדרות ואז להגנת רשת.

 2020-12-27_08-34-05.jpg

2. יש ללחוץ על רשתות מחוברות לפתיחת הגדרות הרשת בתוכנה.

2020-12-27_08-35-56.jpg

3. יש לוודא כי הרשת המוגדרת הינה רשת בבית או במשרד

2020-12-27_08-40-37.jpg

* במידה והרשת המוגדרת היא רשת ציבורית, יש ללחוץ על רשת ציבורית ולאחר מכן ללחוץ על כן.

הפעולה תעביר את ההגדרה לרשת בבית או במשרד, כפי שמופיע בתמונה מעלה.

2020-12-27_08-38-02.jpg

 

 בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *