• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

eset icon 2

החלת איפוס ההגדרות לברירת מחדל

1. תחילה יש ללחוץ על (1) הגדרות (2) הגדרות מתקדמות .

2018 12 05 14 38 52 Capture1 Windows Photo Viewer

2. בהגדרות מתקדמות יש ללחוץ על "ברירת מחדל".

2018 12 05 14 55 48 Capture2 Windows Photo Viewer

3. בחלונית הבאה יש ללחוץ על (1) "אפס כברירת מחדל" ובסיום לחץ (2)"אישור".

new

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שנה טובה ומתוקה!
לתשומת ליבכם,ערבי חג וחג (ראש השנה ויום כיפור) משרדינו יהיו סגורים (20.9, 27-28.9), בחוה"מ סוכות בתאריכים 4-8.10 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 9:00-14:00

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *