• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להסיר את האיום Mindspark.

 

פירוט

תיאור הבעיה:

תוכנת ESET מזהה את Mindspark כאפליקציה העלולה להיות לא רצויה ומקפיצה התראה: "נמצאה אפליקציה העלולה להיות לא רצויה".
הזיהוי הוא: detection JS/Mindspark.E

mindspark

 

פיתרון:

א. ביטול סנכרון אוטומטי של התוספים בדפדפן:

1. יש לפתוח את דפדפן הכרום וללחוץ בתפריט העליון על "3 הנקודות", ולאחר מכן על "הגדרות".

mindspark

 2. במסך הבא, יש ללחוץ על החץ שמופיע בקצה השורה שבה רשום "סנכרן".

 mindspark2

3. לאחר מכן, בסוף השורה הראשונה שרשום בה "סנכרן הכל" יש ללחוץ על המתג על מנת לבטלו.

    במרכז אותה רשימה, יש ללחוץ על המתג שמופיע בשורה "תוספים" ולבטלו גם כן.

mindspark3

ב. הסרת תוספים חשודים או לא ידועים בדפדפן:

1. על מנת להסיר את התוספים, יש ללחוץ בתפריט העליון על "3 הנקודות" לאחר מכן ללחוץ על "כלים נוספים" ואז על"תוספים".

mindspark4444

2. יש להסיר תוספים שאינם בשימוש או נראים חשודים.

    לצורך הדוגמא: להסרה של התוסף הרצוי יש ללחוץ על "הסר" ובחלון שנפתח יש לאשר את ההסרה פעם נוספת "הסר".

    יש לחזור על הפעולה על כל התוספים שאינם מוכרים או שאינם שימוש.

newmindspark

 

ג. איפוס הגדרות לדפדפן Chrome:

1. יש ללחוץ בתפריט העליון על ׁ"3 הנקודות", לאחר מכן ללחוץ על "הגדרות".

    במסך שנפתח יש ללחוץ בתחתית המסך על "מתקדם".

mindspark5

2. במסך הבא באיפוס וניקוי יש ללחוץ על "שחזר את ההגדרות לברירת המחדל המקורית שלהן" בתחתית המסך. 

איפוס

3. ייפתח חלון לאישור הפעולה, יש ללחוץ על "איפוס הגדרות".

2019 02 26 13 38 42 www10 Running Oracle VM VirtualBox

4. לסיום, יש לוודא שהאיום הוסר על ידי סגירה מלאה של דפדפן הכרום ופתיחתו מחדש.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *