Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להסיר את האיום Mindspark.

 

פירוט

תיאור הבעיה:

תוכנת ESET מזהה את Mindspark כאפליקציה העלולה להיות לא רצויה ומקפיצה התראה: "נמצאה אפליקציה העלולה להיות לא רצויה".
הזיהוי הוא: detection JS/Mindspark.E

mindspark

 

פיתרון:

א. ביטול סנכרון אוטומטי של התוספים בדפדפן:

1. יש לפתוח את דפדפן הכרום וללחוץ בתפריט העליון על "3 הנקודות", ולאחר מכן על "הגדרות".

mindspark

 2. במסך הבא, יש ללחוץ על החץ שמופיע בקצה השורה שבה רשום "סנכרן".

 mindspark2

3. לאחר מכן, בסוף השורה הראשונה שרשום בה "סנכרן הכל" יש ללחוץ על המתג על מנת לבטלו.

    במרכז אותה רשימה, יש ללחוץ על המתג שמופיע בשורה "תוספים" ולבטלו גם כן.

mindspark3

ב. הסרת תוספים חשודים או לא ידועים בדפדפן:

1. על מנת להסיר את התוספים, יש ללחוץ בתפריט העליון על "3 הנקודות" לאחר מכן ללחוץ על "כלים נוספים" ואז על"תוספים".

mindspark4444

2. יש להסיר תוספים שאינם בשימוש או נראים חשודים.

    לצורך הדוגמא: להסרה של התוסף הרצוי יש ללחוץ על "הסר" ובחלון שנפתח יש לאשר את ההסרה פעם נוספת "הסר".

    יש לחזור על הפעולה על כל התוספים שאינם מוכרים או שאינם שימוש.

newmindspark

 

ג. איפוס הגדרות לדפדפן Chrome:

1. יש ללחוץ בתפריט העליון על ׁ"3 הנקודות", לאחר מכן ללחוץ על "הגדרות".

    במסך שנפתח יש ללחוץ בתחתית המסך על "מתקדם".

mindspark5

2. במסך הבא באיפוס וניקוי יש ללחוץ על "שחזר את ההגדרות לברירת המחדל המקורית שלהן" בתחתית המסך. 

איפוס

3. ייפתח חלון לאישור הפעולה, יש ללחוץ על "איפוס הגדרות".

2019 02 26 13 38 42 www10 Running Oracle VM VirtualBox

4. לסיום, יש לוודא שהאיום הוסר על ידי סגירה מלאה של דפדפן הכרום ופתיחתו מחדש.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *