• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תיאור הבעיה:
תוכנת ESET מזהה תוכנה העלולה להיות לא רצויה ומקפיצה הודעות חוזרות "נמצאה אפליקציה העלולה להיות לא רצויה"
זיהוי: detection JS/Mindspark.E

mindspark

פיתרון:

ביטול סנכרון אוטומטי של תוספים בדפדפן:

1. יש לפתוח את דפדפן הכרום וללחוץ בתפריט העליון על (1) "3 הנקודות", ולאחר מכן על (2) "הגדרות".

mindspark

 2. במסך הבא, יש ללחוץ על החץ שמופיע בסוף השורה שבה רשום "סנכרן".

mindspark2

3. לאחר מכן, בסוף השורה הראשונה שרשום (1) "סנכרן הכל" יש ללחוץ על המתג על מנת לבטלו.

    במרכז אותה רשימה, יש ללחוץ על המתג שמופיע בשורה (2) "תוספים" כדי לבטלו.

mindspark3

הסרת תוספים חשודים או לא ידועים בדפדפן:

1. על מנת להסיר את התוספים, יש ללחוץ בתפריט העליון על (1) "3 הנקודות" לאחר מכן ללחוץ על (2) "כלים נוספים" ואז על (3) "תוספים".

mindspark4444

2. יש להסיר תוספים שאינם בשימוש או נראים חשודים.

    לצורך הדוגמא: להסרה של התוסף הרצוי יש ללחוץ על (1) "הסר" ובחלון שנפתח יש לאשר את ההסרה פעם נוספת (2) "הסר".

newmindspark

איפוס הגדרות לדפדפן Chrome

1. יש ללחוץ בתפריט העליון על ׁ"3 הנקודות", לאחר מכן ללחוץ על "הגדרות".

    במסך שנפתח יש ללחוץ בתחתית המסך על "מתקדם".

mindspark5

2. במסך הבא באיפוס וניקוי יש ללחוץ על (1) "שחזר את ההגדרות לברירת המחדל המקורית שלהן" בתחתית המסך. 

איפוס

3. ייפתח חלון לאישור הפעולה, יש ללחוץ על (2) "איפוס הגדרות".

2019 02 26 13 38 42 www10 Running Oracle VM VirtualBox

4. לסיום, יש לוודא שהאיום הוסר על ידי סגירה מלאה של דפדפן הכרום ופתיחתו מחדש.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *