Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לשחרר את נעילת הטלפון באפליקציית ESET Mobile Security.

 

פירוט

מדריך זה מיועד למקרה בו מכשיר הטלפון ננעל ע"י מערכת נגד גניבה אשר נמצאת באפליקציית ESET Mobile Security.

ישנן מספר סיבות לכך שהמכשיר יכול להנעל.

1. הוזן קוד שגוי של נעילת המסך מספר פעמים ברצף.

2. הוסר כרטיס ה- SIM או הוכנס כרטיס SIM אחר.

3. ESET Mobile Security הוסר ממנהלי המערכת של המכשיר.

4. המכשיר דווח כגנוב בפורטל ESET HOME.

 

דרכי הפיתרון

ישנן 2 דרכים לשחרר את נעילת הטלפון:

א. הקשת סיסמת ESET HOME - הסיסמה שאיתה בוצעה ההרשמה בעת הפעלת מערכת נגד גניבה.

ב. הקשת קוד אישי - הקוד שהוגדר בעת הפעלת מערכת נגד גניבה.

 

א. הקשת סיסמת ESET HOME

1. יש ללחוץ על בטל נעילה.

2020-12-29_18-41-48.jpg

2. יש להקיש את סיסמת ESET HOME - שאיתה בוצעה ההרשמה בעת הפעלת מערכת נגד גניבה וללחוץ על בטל נעילה.

2020-12-29_18-42-47.jpg

3. אם שכחת את הסיסמה, יש לאפס את הסיסמה בכתובת https://login.eset.com/forgotten-password ולחזור לסעיף 2.

 

ב. הקשת קוד אישי - הקוד שהוגדר בעת הפעלת מערכת נגד גניבה

 1. יש ללחוץ על הזן קוד ביטול נעילה.

2020-12-29_18-42-48.jpg

2. יש להזין את הקוד וללחוץ על בטל נעילה.

2020-12-29_18-44-37.jpg

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *