• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תגיות:

תיאור התופעה

ישנן מספר סיבות הגורמות ל מכשיר נעול.

הסיבות לכך שמכשיר ננעל הן:

1. הוזן קוד שגוי של נעילת המסך.

2. הוסר כרטיס ה- SIM או הוכנס כרטיס SIM אחר.

3. ESET Mobile Security הוסר ממנהלי המערכת של המכשיר.

4. המכשיר דווח כגנוב בפורטל my.eset.com

דרכי הפיתרון

ישנן מספר דרכים לאפס את הסיסמה, יש לעקוב אחר ההוראות הבאות:

1. איפוס סיסמה דרך כתובת המייל שהוגדרה ברכישת הרישיון

1. יש ללחוץ על האם שכחת את הסיסמה?

password1

2. יש ללחוץ על דוא"ל - הקוד יישלח לכתובת המייל שהוגדרה ברכישת הרישיון.

password3

3. לאחר מכן יש ללחוץ על בקש קוד.

password2

דוגמה למייל הקוד שיישלח מהמערכת:

*הקוד אינו שמיש ולדוגמה בלבד.

password6

4. יש להזין את (1) קוד איפוס הסיסמה כפי שכתוב במייל, לאחר מכן יש (2) להגדיר סיסמה חדשה ולסיום יש ללחוץ על (3) שמור.

password5

2. איפוס סיסמת אבטחה באמצעות איש קשר מהימן שהוגדר בתוכנה

במידה והוגדר איש קשר מהימן לצורך שחרור המכשיר מנעילה, ניתן לשלוח הודעת SMS מהמכשיר של אותו איש הקשר למכשיר הנעול.

מלל ההודעה יהיה: eset remote reset

יש לוודא שכרטיס ה-SIM מוכנס כראוי במכשיר הנעול.

במכשיר הנעול יש להגדיר סיסמת אבטחה חדשה וללחוץ שמור.

 

3. איפוס סיסמת האבטחה באמצעות פורטל my.eset.com

1. יש להיכנס לפורטל my.eset.com וללחוץ על כניסה.

password7

2. יש להזין את (1) כתובת המייל והסיסמה איתם נרשמת ולאחר מכן ללחוץ על (2) כניסה.

password8

3. יש ללחוץ על מערכת נגד גניבה של ESET.

password9

4. יש ללחוץ על סמל (1) גלגל השיניים ולאחר מכן על (2) שנה הגדרות.

password10

5. יש לגלול מטה לסיסמת אבטחה, להזין (1) סיסמה חדשה ולסיום יש ללחוץ על (2) הגדר סיסמה.

password11

4. במקרה והמכשיר לא מחובר לאינטרנט או שאף אחד מהשלבים מעלה לא עזר, יש לנתק את המכשיר מהאינטרנט

לאחר מכן יש לפתוח פנייה למחלקת התמיכה בלחיצה על קישור זה.

בצירוף הפרטים הבאים:

  • כתובת חשבון ה-google המשויך לרישיון.
  • מספר אישור הרכישה שהתקבל במייל לאחר רכישת הרישיון.
  • שם משתמש וסיסמה של הרישיון.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *