• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע השהיה להגנה של האנטיוירוס של ESET.

 

פירוט

לעיתים ישנן תוכנות / פעולות שנחסמות על ידי הגנת האנטי וירוס של ESET.

על מנת לבדוק אם הגנת האנטי וירוס של ESET גורמת לחסימה יש לנטרל את ההגנה זמנית, בעזרת המדריך:

 

1. יש ללחוץ על החץ הקטן המופיע בשורת המשימות ליד התאריך והשעה ולאחר מכן ללחוץ קליק ימני בעכבר על סמל התוכנה.

    לסיום יש ללחוץ על "השהה הגנה".

     * במידה ותקפוץ הודעה ממערכת ההפעלה המבקשת לאשר את השינויים, יש ללחוץ כן.

 חדש השהה הגנה צילום

 

2. יש לבחור ב השהה למשך 10 דקות וללחוץ החל.

     * במידה ותקפוץ הודעה ממערכת ההפעלה המבקשת לאשר את השינויים, יש ללחוץ כן.

2 חדש

 

3. יש לנסות לבצע את הפעולות שוב על מנת לבדוק האם כרגע עדיין ישנה חסימה.

    במידה ועדיין יש חסימה, היא לא מגיעה כתוצאה מחסימה של תוכנת ESET.

 

4. בסיום הבדיקה, יש להפעיל את הגנת ESET בלחיצה על בית ולאחר מכן על הפעל הגנה מפני וירוסים ותוכנות ריגול.

3

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *