• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תגיות:

לעיתים ישנן תוכנות / אתרים שנחסמות על ידי הגנת האנטי וירוס של ESET.

על מנת לבדוק אם הגנת האנטי וירוס של ESET גורמת לחסימה יש לנטרל את ההגנה זמנית, בעזרת המדריך:

 1. יש לבצע את סדר הפעולות הבא:

 חדש השהה הגנה צילום

    (1) יש ללחוץ על החץ הקטן המופיע בשורת המשימות ליד התאריך והשעה ולאחר מכן (2) ללחוץ קליק ימני על סמל התוכנה

     ולסיום יש ללחוץ על (3) "השהה הגנה".

     * במידה ותקפוץ הודעה ממערכת ההפעלה לאשר את השינויים יש ללחוץ כן.

 

2. יש לבחור ב (1) השהה למשך 10 דקות וללחוץ (2) החל.

    * במידה ותקפוץ הודעה ממערכת ההפעלה לאשר את השינויים יש ללחוץ כן.

2 חדש

 

3. יש לנסות לבצע את הפעולות שוב על מנת לבדוק האם כרגע עדיין ישנה חסימה.

    במידה ועדיין יש חסימה, היא לא תלויה בהגנה של ESET.

    יש להפעיל את הגנת ה ESET לאחר הבדיקה, בלחיצה על (1) בית ולאחר מכן על (2) הפעל הגנה מפני וירוסים ותוכנות ריגול.

3

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *