• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

לעיתים ישנן תוכנות שנחסמות על ידי חומת האש של ESET.

על מנת לבדוק אם חומת האש של ESET גורמת לחסימה יש לנטרל את ההגנה זמנית, בעזרת המדריך :

1. יש לבצע את סדר הפעולות הבא:

חדש חומת אש צילום

    (1) יש ללחוץ על החץ הקטן המופיע בשורת המשימות ליד התאריך והשעה ולאחר מכן (2) ללחוץ קליק ימני על סמל התוכנה.

     לסיום יש ללחוץ על (3) "השהה חומת אש (אפשר את כל התעבורה)".

     * במידה ותקפוץ הודעה ממערכת ההפעלה לאשר את השינויים יש ללחוץ כן.

 

2. יש לנסות לבצע את החיבור שוב על מנת לבדוק האם כרגע עדיין ישנה חסימה.

    במידה ועדיין יש חסימה, היא לא תלויה בחומת האש של ESET.

    יש להפעיל את חומת האש של ESET לאחר הבדיקה, בלחיצה על (1) בית ולאחר מכן על (2) הפעל חומת אש.

2חדש

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא. 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *