• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע השהיה לחומת האש של ESET.

 

פירוט

מטרת חומת האש היא לחסום אוטומטית חיבור למחשב דרך הרשת.

לעיתים ישנן פעולות שנחסמות על ידי חומת האש של ESET, כמו לדוגמה הדפסה או גישה לתיקיות משותפות.

על מנת לבדוק אם חומת האש של ESET גורמת לחסימה יש לנטרל את ההגנה זמנית ע"פ ההסבר הבא:

1. יש לבצע את סדר הפעולות הבא:

    יש ללחוץ על החץ הקטן המופיע בשורת המשימות ליד התאריך והשעה ולאחר מכן ללחוץ קליק ימני בעכבר על סמל התוכנה.

     לסיום יש ללחוץ על "השהה חומת אש (אפשר את כל התעבורה)".

     * במידה ותקפוץ הודעה ממערכת ההפעלה המבקשת לאשר את השינויים, יש ללחוץ כן.

חדש חומת אש צילום

 

 

2. יש לנסות לבצע את הפעולה שוב על מנת לבדוק האם כרגע עדיין ישנה חסימה.

    במידה ועדיין יש חסימה, היא לא מגיעה מחומת האש של ESET.

 

3. בסיום הבדיקה, יש להפעיל את חומת האש של ESET בלחיצה על בית ולאחר מכן על הפעל חומת אש.

2חדש

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *