• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע סריקה במצב בטוח.

 

פירוט

מוצרי האבטחה של ESET מזהים ומוחקים באופן אוטומטי את רוב הוירוסים הקיימים היום.

כאשר בסריקה במצב רגיל מוצר ה-ESET אינו מסוגל לנקות את האיומים שנמצאו בגלל שהם פעילים במערכת, יש לבצע סריקה במצב בטוח על מנת למחוק אותם.

 

תפעול הכלי לסריקה במצב בטוח

תחילה יש להוריד את קובץ הסקריפט בלחיצה כאן.

יש לשמור את הקובץ בכונן C.

יש להפעיל את המחשב במצב בטוח (safe-mode) בעזרת מדריכי מייקרוסופט:

למשתמשי Windows 10

https://support.microsoft.com/he-il/help/12376

למשתמשי Windows 8/8.1

http://support.microsoft.co.il/windows-8-safe-mode

למשתמשי Windows xp/7

https://support.microsoft.com/he-il/help/17419/windows-7-advanced-startup-options-safe-mode#

 

חשוב מאוד!

לאחר עליית המערכת במצב בטוח יש להפעיל את קובץ הסקריפט (ECLS.bat) עם קליק ימני בעכבר-> הפעל כמנהל (Run As Administrator).

בסיום הסריקה יש להפעיל את המחשב מחדש למצב רגיל.

ניתן לראות את דו"ח הסריקה בקובץ ecls.txt שיווצר בכונן C.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *