• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תאור התופעה

כאשר בסריקה במצב רגיל מוצר ה-ESET אינו מסוגל לנקות את האיומים שנמצאו בגלל שהם פעילים במערכת, יש לבצע סריקה במצב בטוח על מנת שיהיה ניתן למחוק אותם.

 

תפעול הכלי לסריקה במצב בטוח

תחילה יש להוריד את קובץ הסקריפט בלחיצה כאן .

יש לשמור את הקובץ בכונן C.

יש להפעיל את המחשב במצב בטוח (safe-mode) בעזרת מדריכי מייקרוסופט:

למשתמשי Windows xp/7

https://support.microsoft.com/he-il/help/17419/windows-7-advanced-startup-options-safe-mode#

למשתמשי Windows 8/8.1

http://support.microsoft.co.il/windows-8-safe-mode

למשתמשי Windows 10

https://support.microsoft.com/he-il/help/12376

 

חשוב מאוד!

לאחר עליית המערכת במצב בטוח יש להפעיל את קובץ הסקריפט (ECLS.bat) בקליק ימני הפעל כמנהל/ Run As Administrator  (למשתמשי XP יש להפעיל בלחיצה כפולה)

בסיום הסריקה יש להפעיל את המערכת מחדש במצב רגיל.

ניתן לראות את דו"ח הסריקה בקובץ ecls.txt בכונן C.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *