• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תגיות:

תיאור התופעה

ביטול תוסף ה-ESET יתבצע במקרים הבאים:

  • בהפעלת תוכנת הדוא"ל מתקבלת הודעת שגיאה שלא נמצא קובץ DLL מסויים.
  • תוסף ה-ESET יכול לגרום לבעיות בשליחת/קבלת מיילים או לשבש את תצוגתם בעקבות בעיות תאימות לתוכנת הדוא"ל.

חשוב! ביטול התוסף אינו פוגע בסריקת האנטי וירוס למיילים הנכנסים והיוצאים.

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

 eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

 eset icon 2

כניסה להגדרות

יש ללחוץ על הגדרות.

 configuration

יש ללחוץ על הגדרות מתקדמות.

 configuration2

יש ללחוץ על אינטרנט ודוא"ל.

ssl

יש ללחוץ על הגנה על תוכנת דוא"ל.

addon

יש ללחוץ על ה-V ליד (1) שלב עם Microsoft Outlook ו- שלב עם Outlook Express/Windows Mail.

לסיום יש ללחוץ על אישור (2).

addon2

על מנת שהשינויים ייכנסו לתוקף, יש לסגור את תוכנת הדוא"ל ולהפעילה מחדש.

 

EKBS0017
EKBS411

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *