Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבטל סריקת SSL/TLS במוצר ה-ESET.

 

פירוט

תיאור התופעה

ביטול סריקת ה-SSL/TLS יתבצע במקרים בהם מתקבלות הודעות על אישורי אבטחה או חסימת אתרים מסויימים.

ההודעה המתקבלת היא: תעבורת רשת מוצפנת - אישור לא מהימן  או באנגלית: encrypted network traffic.

ביטול סריקה זו גורמת לכך שהאנטי וירוס לא יסרוק תעודות אבטחה של אתרים אך עדיין יסרוק אתרים לאיומים ויתריע/יחסום במידה והאתר נגוע או ברשימה שחורה.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

 eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

 eset icon 2

ביטול מנגנון סריקת SSL/TLS

1. יש ללחוץ על הגדרות ולאחר מכן על הגדרות מתקדמות.

     2018 12 05 14 38 52 Capture1 Windows Photo Viewer

         

2. יש ללחוץ על הגנות ואז על SSL/TLS, ולאחר מכן לבטל את הסריקה בלחיצה על ה-V ליד הפעל SSL/TLS.

    לסיום יש ללחוץ על אישור.

      11111

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *