• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבטל סריקת SSL/TLS במוצר ה-ESET.

 

פירוט

תיאור התופעה

ביטול סריקת ה-SSL/TLS יתבצע במקרים בהם מתקבלות הודעות על אישורי אבטחה או חסימת אתרים מסויימים.

ההודעה המתקבלת היא: תעבורת רשת מוצפנת - אישור לא מהימן  או באנגלית: encrypted network traffic.

ביטול סריקה זו גורמת לכך שהאנטי וירוס לא יסרוק תעודות אבטחה של אתרים אך עדיין יסרוק אתרים לאיומים ויתריע/יחסום במידה והאתר נגוע או ברשימה שחורה.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

 eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

 eset icon 2

ביטול מנגנון סריקת SSL/TLS

1. יש ללחוץ על הגדרות ולאחר מכן על הגדרות מתקדמות.

     2018 12 05 14 38 52 Capture1 Windows Photo Viewer

         

2. יש ללחוץ על אינטרנט ודוא"ל, יש להרחיב את SSL/TLS ולאחר מכן לבטל את הסריקה בלחיצה על ה-V ליד אפשר סינון פרוטוקולים SSL/TLS.

    לסיום יש ללחוץ על אישור.

      11111

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *