הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע עדכון קדם הפצה.

פעולה זו משמשת בעיקר פתרון תקלות בעדכונים או תקלות ברכיבי האנטי וירוס.

פירוט

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

 

1

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

2

כניסה להגדרות

1. יש ללחוץ על הגדרות.

 3

2. יש ללחוץ על הגדרות מתקדמות.

4

3. יש ללחוץ על עדכון ולאחר מכן בשורה של "נקה מטמון עדכונים" יש ללחוץ על נקה.

5

4. יש להרחיב את פרופילים ולאחר מכן להרחיב את עדכונים, בשורה של "סוג עדכון" יש לבחור בעדכון קדם-הפצה.

6

5.  יש להרחיב את אפשרויות חיבור ולאחר מכן ליד "מצב Proxy" יש לבחור אל תשתמש בשרת Proxy , בסיום יש ללחוץ על אישור.

 7

6. מיד לאחר מכן האנטי וירוס יבצע עדכון, יש להמתין עד לקבלת סטטוס שהעדכון בוצע בהצלחה.

 8

7. לאחר עדכון מוצלח יש להחזיר את סוג העדכון לעדכון רגיל, בכניסה להגדרות המתקדמות, בחירה בעדכון, הרחבת פרופילים, ולאחר מכן הרחבת עדכונים, בשורה של "סוג עדכון" יש לבחור בעדכון רגיל, ובסיום אישור.

9

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *