חבילות הגנה: לבית, למשפחה ולעסקים קטנים


check icn חבילת הגנה לשימוש אישי

check icn חבילת הגנה משפחתית

check icnחבילת הגנה פרימיום לעסק

למידע נוסף

הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע עדכון קדם הפצה.

פעולה זו משמשת בעיקר פתרון תקלות בעדכונים או תקלות ברכיבי האנטי וירוס.

פירוט

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

 

1

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

2

כניסה להגדרות

1. יש ללחוץ על הגדרות.

 3

2. יש ללחוץ על הגדרות מתקדמות.

4

3. יש ללחוץ על (1) עדכון, לאחר מכן להרחיב את (2) בסיסי ולאחר מכן בשורה של "נקה מטמון עדכונים" יש ללחוץ על (3) נקה.

5

4. יש להרחיב את (1) פרופילים ולאחר מכן להרחיב את (2) עדכונים, בשורה של "סוג עדכון" יש לבחור ב (3) עדכון קדם-הפצה.

6

5.  יש להרחיב את (1) אפשרויות חיבור ולאחר מכן ליד "מצב Proxy" יש לבחור (2) אל תשתמש בשרת Proxy , בסיום יש ללחוץ על (3) אישור.

 7

6. מיד לאחר מכן האנטי וירוס יבצע עדכון, יש להמתין עד לקבלת סטטוס שהעדכון בוצע בהצלחה.

 8

7. לאחר עדכון מוצלח יש להחזיר את סוג העדכון לעדכון רגיל, בכניסה להגדרות המתקדמות, בחירה ב (1) עדכון, הרחבת (2) פרופילים, ולאחר מכן הרחבת (3) עדכונים, בשורה של "סוג עדכון" יש לבחור ב (4) עדכון רגיל, ובסיום (5) אישור.

9

  

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *