• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תוכנות "חוטפות דפדפנים" משנות את הגדרות הדפדפנים ללא הרשאות המשתמש.

הן מחליפות את דף הבית ומנוע החיפוש על מנת להכריח כניסות לאתר מסויים כדי להגדיל את ההכנסות ממפרסמים.

על מנת להסיר תוכנות אלו יש לפעול על פי השלבים הבאים:

ע"י תוכנת adwcleaner- כלי המסיר תוכניות לא רצויות, סרגלי כלים ותוספי פרסומות.

      נוריד את התוכנה ונפעיל אותה.

במסך התוכנה נלחץ על הכפתור Now Scan, התוכנה תתחיל לסרוק את המחשב ובסופה תציג את תוצאות הסריקה עם הקבצים, התיקיות ורישומי המפתחות הנגועים.

 

             newAdwcleaner

·     

      נוודא שכל מה שמסומן ניתן למחיקה ונלחץ על הכפתור Clean.

התוכנה תפעיל את המחשב מחדש על מנת להסיר את הקבצים הנגועים ולאחר הפעלתו מחדש ייפתח קובץ לוג שם נוכל לראות את ביצועי הסריקה והניקוי.

חשוב מאוד! יש למחוק את תיקיית ADWcleaner מכונן C לצמיתות לאחר סיום התהליך.

לאחר עליית המערכת מחדש, יש לבצע מספר פעולות נוספות:

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

       ביום חמישי, 28.5 (ערב חג שבועות) שעות הפעילות שלנו הן בין השעות 9:00 ל- 12:30

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *