• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע סריקה באמצעות הכלי ADWCleaner.

 

פירוט

ADWCleaner הוא כלי חינמי אשר מאפשר לבצע סריקה ולאתר תוכנות אשר עלולות לבצע הפניות לאתרים מסוימים, לשנות סרגלי כלים או את אתר הבית בדפדפן.

על מנת להסיר תוכנות אלו יש לפעול על פי השלבים הבאים:

1. יש להוריד את תוכנת adwcleaner ולהפעילה.

2. במסך Dashboard נלחץ על הכפתור Now Scan.

התוכנה תתחיל לסרוק את המחשב ובסוף הסריקה, תציג את התוצאות - התיקיות ורישומי המפתחות הנגועים.

             newAdwcleaner

·     

     3. נוודא שכל מה שמסומן ניתן למחיקה ונלחץ על הכפתור Clean.

4. התוכנה תפעיל את המחשב מחדש על מנת להסיר את הקבצים הנגועים ולאחר הפעלתו מחדש ייפתח קובץ לוג שם נוכל לראות את ביצועי הסריקה והניקוי.

5. חשוב מאוד! יש למחוק את קובץ adwcleaner_8.0.8.exe לצמיתות לאחר ביצוע ההסרה וההפעלה מחדש של המחשב.

בדרך כלל הקובץ ימצא בתיקית "הורדות" או בשולחן העבודה.

 

ניתן גם לבצע מספר פעולות נוספות:

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *