• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע סריקה עם הכלי החינמי ESET Online Scanner.

 

פירוט

שימו לב: ESET Online Scanner דורש חיבור לאינטרנט.

1. יש להוריד את סורק האונליין דרך הקישור הבא

2. בסיום ההורדה, יש להפעיל את הקובץ בלחיצה כפולה. בחלון שנפתח יש לבחור שפה וללחוץ על התחל.

 ONLINE_SCANNER1.jpg

3. במידה ותופיע הודעה המבקשת לאפשר שינויים במחשב, יש ללחוץ על כן.

ONLINE_SCANNER.jpg

4. יש ללחוץ על כפתור קבל.

ONLINE_SCANNER3.jpg

5. יש ללחוץ על כפתור התחל.

ONLINE_SCANNER4.jpg

6. מומלץ לסמן את "כן, ברצוני לשלוח נתונים אנונימיים" ו- "אפשר מערכת משוב" וללחוץ על המשך.

ONLINE_SCANNER5.jpg

7. יש ללחוץ על כפתור סריקה מלאה כדי להפעיל סריקה מעמיקה על המחשב, ניתן לבחור סוגי סריקות אחרות לבחירתכם.

ONLINE_SCANNER6-1.jpg

8. יש לסמן את אפשר ל- ESET לאתר ולהעביר להסגר אפליקציות העלולות להיות לא רצויות וללחוץ על התחל סריקה. 

ONLINE_SCANNER8.jpg

9. יש להמתין לסיום הורדת עדכוני המודולים.

ONLINE_SCANNER9.jpg

10. כעת יש להמתין לסיום הסריקה המלאה של המחשב.

ONLINE_SCANNER10.jpg

11. במידה ולא נמצאו איומים, יוצג החלון הבא. יש ללחוץ על המשך.

ONLINE_SCANNER11.jpg

12. ניתן לאפשר סריקה תקופתית כך שתרוץ באופן אוטומטי אחת לחודש.

       על מנת לעשות זאת, יש ללחוץ על הגדרות סריקה תקופתית.

2020-12-24_15-07-52.jpg

13. יש להפעיל את ההגדרה של סריקה תקופתית ולבחור יום ושעה.

לאחר מכן יש ללחוץ על המשך.

2020-12-24_15-09-28.jpg

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *