• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

1. יש להוריד את סורק האונליין דרך הקישור הבא

2. בסיום ההורדה, יש להפעיל את הקובץ בלחיצה כפולה. בחלון שנפתח יש ללחוץ על התחל.

1

2. יש ללחוץ על כפתור קבל.

2

3. יש ללחוץ על כפתור התחל.

3

4. ניתן לסמן את שליחת הנתונים ואת מערת המשוב כדי לשפר את רמת ההגנה, וללחוץ על המשך.

4

5. יש ללחוץ על כפתור סריקה מלאה כדי להפעיל סריקה מעמיקה על המחשב.

5

6. יש לסמן את איתור האפליקציות הלא רצויות, וללחוץ על התחל סריקה.

6

7. יש להמתין לסיום הורדת עדכוני המודולים.

7

8. כעת יש להמתין לסיום הסריקה.

8

9. במידה ולא נמצאו איומים, יוצג החלון הבא. יש ללחוץ על המשך.

9

10. ניתן לאפשר סריקה תקופתית כך שתרוץ באופן אוטומטי אחת לחודש.

לאחר מכן יש ללחוץ על המשך.

10

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *