Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע סריקה עם הכלי החינמי ESET Online Scanner.

 

פירוט

שימו לב: ESET Online Scanner דורש חיבור לאינטרנט.

1. יש להוריד את סורק האונליין דרך הקישור הבא

2. בסיום ההורדה, יש להפעיל את הקובץ בלחיצה כפולה. בחלון שנפתח יש לבחור שפה וללחוץ על התחל.

 ONLINE_SCANNER1.jpg

3. במידה ותופיע הודעה המבקשת לאפשר שינויים במחשב, יש ללחוץ על כן.

ONLINE_SCANNER.jpg

4. יש ללחוץ על כפתור קבל.

ONLINE_SCANNER3.jpg

5. יש ללחוץ על כפתור התחל.

ONLINE_SCANNER4.jpg

6. מומלץ לסמן את "כן, ברצוני לשלוח נתונים אנונימיים" ו- "אפשר מערכת משוב" וללחוץ על המשך.

ONLINE_SCANNER5.jpg

7. יש ללחוץ על כפתור סריקה מלאה כדי להפעיל סריקה מעמיקה על המחשב, ניתן לבחור סוגי סריקות אחרות לבחירתכם.

ONLINE_SCANNER6-1.jpg

8. יש לסמן את אפשר ל- ESET לאתר ולהעביר להסגר אפליקציות העלולות להיות לא רצויות וללחוץ על התחל סריקה. 

ONLINE_SCANNER8.jpg

9. יש להמתין לסיום הורדת עדכוני המודולים.

ONLINE_SCANNER9.jpg

10. כעת יש להמתין לסיום הסריקה המלאה של המחשב.

ONLINE_SCANNER10.jpg

11. במידה ולא נמצאו איומים, יוצג החלון הבא. יש ללחוץ על המשך.

ONLINE_SCANNER11.jpg

12. ניתן לאפשר סריקה תקופתית כך שתרוץ באופן אוטומטי אחת לחודש.

       על מנת לעשות זאת, יש ללחוץ על הגדרות סריקה תקופתית.

2020-12-24_15-07-52.jpg

13. יש להפעיל את ההגדרה של סריקה תקופתית ולבחור יום ושעה.

לאחר מכן יש ללחוץ על המשך.

2020-12-24_15-09-28.jpg

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *