Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. כדי לצפות בדו"ח הנתונים על מחשבים לא מנוהלים יש ללחוץ על ה-Dashboard, ושם על לשונית Computers. בתחתית יופיע דו"ח בשם Rogue Computers Ratio.

יש ללחוץ לחיצה שמאלית על הצבע האדום ולבחור בשורה Detailed Information.

7 rd sensor

2. יש ללחוץ על הכפתור No Filter.

8 rd sensor

3. ללחוץ על הכפתור Add Filter.

9 rd sensor

4. לסמן את השורה Computer Name וללחוץ על OK.

10 rd sensor

5. בשורה הריקה יש לרשום את השם של השרת עליו מותקן ה-RD Sensor.

לאחר מכן יש ללחוץ על OK.

11 rd sensor

6. כעת ניתן לצפות רק בתחנות לא מנוהלות שהגיעו מאותה הרשת.

12 rd sensor 

נתוני ה-Database על תחנות לא מנוהלות נשמרות בדו"ח מרגע התקנת הרכיב.

כתוצאה מכך ייתכן מצב שבו בדו"ח מופיעות תחנות לא רלוונטיות (לדוגמא תחנות ישנות, לפטופים שחוברו באופן זמני לארגון וכו').

לכן מומלץ מידי פעם לבצע איפוס ל-Database של הרכיב כדי שיתחיל לאסוף נתונים לדו"ח מחדש.

7. יש ללחוץ על Tasks, לסמן את Rogue Detection Sensor Database Reset, וללחוץ על New ו-Client Task.

13 rd sensor

8. יש לתת שם למשימה, וללחוץ על Finish.

14 rd sensor

9. יש ללחוץ על Create Trigger.

15 rd sensor

10. יש ללחוץ על Target, ולאחר מכן על Add Targets.

16 rd sensor

11. כדי לאתר בקלות את התחנות עליהן מותקן רכיב ה-RD Sensor ניתן ללחוץ על Add Filter, לסמן את Product Category וללחוץ על OK.

17 rd sensor

12. בפילטר של Product Category יש לבחור במוצר Rogue Detection Sensor, לסמן תחנות רצויות שעבורן נרצה לאפס את ה-Database, וללחוץ על OK.

18 rd sensor

13. לסיום יש ללחוץ על Finish.

כעת יש להמתין מספר דקות והדו"ח ייתאפס.

19 rd sensor

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *