Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. יש להוריד את קובץ ההתקנה של הפרוקסי מהקישור הבא

בסיום ההורדה יש לחלץ את הקבצים אל תיקיית C:\Program Files\Apache HTTP Proxy (התיקייה לא קיימת בברירת מחדל).

1

2. יש לפתוח חלון CMD, ולשנות את המיקום לתוך תיקיית הפרוקסי לפי הפקודה הבאה:

CD C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\bin

ולאחר מכן להתקין את הפרוקסי לפי הפקודה הבאה:

httpd.exe -k install -n ApacheHttpProxy

2

3. כעת יש לפתוח את תיקיית C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\conf, ללחוץ לחיצה ימנית על הקובץ httpd.conf ולערוך אותו בעזרת Notepad.

יש לרדת לתחתית המסמך (מתחת לשורה Configuration Written#), ולהדביק את השורות הבאות:

ServerRoot "C:\Program Files\Apache HTTP Proxy"

DocumentRoot "C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\htdocs"

<Directory "C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\htdocs">

Options Indexes FollowSymLinks

AllowOverride None

Require all granted

</Directory>

CacheRoot "C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\cache"

3

4. כעת יש ליצור ProxyMatch Expression בעזרת המחולל הבא.

Hostname - רשמו את השם של שרת הניהול שלכם

FQDN - רשמו את השם המלא של שרת הניהול שלכם

IP - רשמו את כתובת ה-IP של שרת הניהול שלכם

הפרוקסי צריך להיות מסוגל לתקשר עם לפחות אחד מהנתונים הנ"ל.

העתיקו את הפלט שנוצר והדביקו אותו מתחת לשורות שהדבקתם בסעיף 3 בקובץ httpd.conf.

בסיום יש לשמור את הקובץ.

4

5. יש להיכנס ל - Services ולהפעיל מחדש את השירות של ApacheHttpProxy.

5

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *