Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

בגרסאות 7+ של ממשק הניהול ניתן להתקין רכיב של פרוקסי על שרת DMZ.

מטרת הפרוקסי הוא לאפשר העברת תקשורת ממחשבים שנמצאים מחוץ לארגון (לדוגמא לפטופים) אל שרת הניהול, מבלי הצורך לפתיחה של פורט בשרת הניהול הראשי.

חשוב - במידה ואין בעיה לפתוח פורט מבחוץ לשרת הניהול (ואין צורך בשרת DMZ) ניתן להגדיר את החיבור לפי ההסבר הבא.

דרישות קדם

  • פורט 3128 פתוח בשרת הפרוקסי (DMZ) לעולם.
  • פורט 2222 פתוח משרת הפרוקסי לכתובת של שרת הניהול.

תוכן

 התקנת הפרוקסיstep 1

step 2הפצת ההגדרה לתחנות

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *