• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

דגשים לפני תחילת התהליך:

- יש לוודא שמותקנת חבילת ההפצה ESET KISS בשרת הניהול ושקיים קובץ install_config.ini בתיקיית ESET\Installers המשותפת.

במידה והקובץ או התיקייה לא קיימים יש לבצע את שלבים 1-5 במדריך הבא

- השלב הראשון במדריך יפיץ אייג'נטים לתחנות. שימו לב שבמידה והרשת היא בתהליכי שדרוג מגרסה 5 ל - 7, התחנות יפסיקו לתקשר ולהתעדכן משרת הניהול הישן.

חשוב לוודא לאחר שמותקן אייג'נט על התחנה לשלוח לה משימת שדרוג של האנטי-וירוס עצמו כדי להימנע מבעיות עדכון.

 הדרך המומלץ שלנו להפצה היא לשים את סקריפט ההתקנה ב - Login Script או GPO להפצה אוטומטית.

במידה והמשתמשים לא מוגדרים כאדמין מקומי ההתקנה לא תצליח.

במקרים אלו ניתן להפיץ את האייג'נט והאנטי-וירוס מרחוק עם הרשאות אדמין.

step 1הפצת האייג'נט

step 2הפצת האנטי-וירוס

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *