Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תוכן

דגשים לפני תחילת התהליך:

יש לוודא שמותקנת חבילת ההפצה ESET KISS בשרת הניהול ושקיים קובץ install_config.ini בתיקיית ESET\Installers המשותפת.

אם הקובץ או התיקייה לא קיימים יש לבצע את שלבים 1-5 במדריך הבא.

הדרך המומלץ שלנו להפצה היא לשים את סקריפט ההתקנה ב-Login Script או GPO להפצה אוטומטית.

אם המשתמשים לא מוגדרים כאדמין מקומי ההתקנה לא תצליח.

במקרים אלו ניתן להפיץ את האייג'נט ורכיב ההגנה מרחוק עם הרשאות אדמין.

step 1הפצת האייג'נט

step 2הפצת רכיב ההגנה

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *