Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תוכן

    • Detection Engine is out of date \ Module update has failed
    • 1 web console known issues
    • בעיה: המודלים בתחנה אינם מעודכנים.
      פתרון: לוודא שהגרסה בתחנה עדכנית וכמו כן לבדוק תקשורת לשרתי ESET ושלא מופעל סינון SSL, כתובת השרתים נמצאת בקישור הבא.
    • 4 web console known issues
    • בעיה: עדכון המודלים נכשל, יש לבדוק את חיבור האינטרנט לשרתי העדכון של ESET, בחלק מהמקרים מדובר בחוסר במקום פנוי בדיסק, או תקלה בקשורת.
    • פתרון: יש לשלוח משימת עדכון מהממשק ניהול עבור עדכון מודלים ולוודא כי התקשורת לשרתי ESET מאופשרת ללא סינון SLL, כתובת השרתים נמצאת בקישור הבא.
    • 2 web console known issues
    • 1 web console known issues
    • The ESET Push Notification Service server cannot be reached
    • 2 web console known issues
    • בעיה: לא היה ניתן להגיע לשרתי ה-EPNS של ESET עקב תקלה באינטרנט או עקב סינון פעיל.
      שרתי ה-EPNS אחראים על שליחת התראות Push ןתקשורת יזומה מהממשק.
      ברוב המקרים, ההודעה תעלם מעצמה כאשר התחנה תחזור לתקשר מול שרתי EPNS באופן תקין.
      פתרון: יש לוודא כי התקשורת לשרתי ESET מאופשרת ללא סינון SLL, כתובת השרתים נמצאת בקישור הבא.
    • פתרון נוסף: לבצע הפעלה מחדש לתחנה.
    • Your security product is out of date
    • 5 web console known issues
    • בעיה: מוצר האבטחה אינו מעודכן.
      יש לעדכן באופו ידני \ על ידי משימה (מומלץ גם לבדוק בתחנה עצמה מה השגיאות המתקבלות).
    • פתרון: לעדכן את המוצר בעזרת המדריך לשליחת שדרוג One-Click-Upgrade.
    • פתרון: בממשק ניהול לחיצה שמאלית עם העכבר על המחשב תפתח את התפריט הבא, יש לבחור ב-Update ואז Update ESET products.
    • 3 web console known issues
    • Operating system updates available/ Operating system is not up to date
    • 6 web console known issues
    • בעיה: מערכת ההפעלה איננה עדכנית ויש עדכונים זמינים להתקנה.
    • פתרון: ניתן להגדיר משימה לעדכון חד פעמי או אוטומטי של עדכוני מערכת ההפעלה לפי המדריך הבא.
    • חסר עדכון מערכת הפעלה Azure Code Signing (ACS)
    • 8 web console known issues
    • בעיה: חסר עדכון ACS וכתצאה מכך לא ניתן לעדכן את מוצרי ESET לגרסה עדכנית.
      עדכון זה עוסק בשינוי שמיקרוסופט הכניסה בתחנות קצה ושרתי Windows, הקשור במנגנון חתימת קבצים.
      מנגנון זה מסייע בהגנה על המחשב ומוודא שהתוכנה לא עברה שינוי ולא בוצעה בה מניפולציה ע"י גורם זדוני.
    • ניתן לקרוא עוד בקישור הבא.
    • פתרון: להתקין את העדכון (מומלץ להתקין את כל עדכוני מערכת ההפעלה).
    • Product not activated
    • 9 web console known issues
    • בעיה: המוצר אינו מופעל על ידי רישיון.
    • פתרון: שליחה של משימת אקטיבציה באמצעות משימה דרך ממשק הניהול ע"פ המדריך הבא.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *