Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

בממשק הניהול ניתן ליצור משימה שתשלח פקודה לתחנות לבצע עדכונים של מערכת ההפעלה.

יש לציין שלא ניתן לבחור אילו עדכונים ירדו, ומשימה זו אינה תחליף ל-WSUS, אך עדיין מאפשרת בקרה על תחנות לא מעודכנות.

תוכן

1. יש להיכנס לממשק הניהול, בלשונית Computers יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד הקבוצה הדינמית Devices with an outdated operating system.

לקבוצה זו יכנסו מחשבים עם מערכת הפעלה לא עדכנית באופן אוטומטי.

בתפריט ההקשר שנפתח, יש ללחוץ על Tasks ואז New Task.

0115 common 1 install os updates

2. יש לתת למשימה שם, לדוגמא Operating System Update.

מתפריט Task בחרו ב-Operating System Update, לאחר מכן עברו אל Settings.

0116 common 2 install os updates

3. יש לסמן את Automatically accept EULA.

מאוד מומלץ להתקין גם עדכונים אופציונאלים (לעיתים הם מכילים גם עדכוני אבטחה שאינם קריטיים).

יש לסמן את Install Optional Updates.

אפשרות ה-Allow Reboot תאפשר הפעלה מחדש של המחשבים בסיום התקנת העדכונים ולכן אינה חובה.

חשוב - אם המחשב לא יבצע הפעלה מחדש, העדכונים רק ירדו, אך לא יותקנו - ממשק הניהול ימשיך להתריע על עדכונים זמינים עד שיותקנו בעת ההפעלה מחדש.

הקפידו על תשומת לב! שרתים גם יהיו חברים בקבוצה זו, במידה ותגדירו את המשימה עם הפעלה מחדש, היא עלולה לבצע הפעלה מחדש לשרתים!

יש ללחוץ על Trigger.

0117 common 3 install os updates

4. מהתפריט בחרו ב-Joined Dynamic Group Trigger.

0118 common 4 install os updates

5. כדי להריץ את המשימה בצורה ידנית, תוכלו לעבור אל Tasks ואל Operating System Update, שם תוכלו לראות את המשימה שיצרתם.

6

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *