Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. בממשק הניהול יש ללחוץ על Tasks, לסמן את Software Install, לחצו על כפתור New ועל Client Task.

1

2. יש לתת שם למשימה Install Endpoint Security, ולאחר מכן ללחוץ על Settings.

2

3. יש ללחוץ על Select בשורת Choose Package, לבחור ב-ESET Endpoint Security וללחוץ על OK.

0109 common 1 install ees

4. שימו לב, הרישיון נבחר אוטומטית.

הערה: אם יש מספר רישיונות בממשק לדוגמה בניהול מאוחד, וודאו שנבחר רישיון הרצוי.

יש לאשר את תנאי המשתמש וללחוץ על Finish.

0110 common 2 install ees

5. יש ללחוץ על Create Trigger.

6

6. יש ללחוץ על Target ואז על Add Targets.

0111 common 3 install ees

7. יש לבחור במחשבים או הקבוצות הרלוונטיות אליהן תרצו לשלוח את ההתקנה ולחצו על Finish.

הערה: בארגונים גדולים, מומלץ לבצע התקנה מדורגת, להתחיל ממספר מחשבים ולהמשיך.

0114 common 6 install ees

8. לסיום יש ללחוץ על Finish.

0113 common 5 install ees

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *