• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 

תחילה יש להקים חשבון EBA - ESET Business Account.

לחשבון ה - EBA ניתן להוסיף את מפתח הרישיון, ומשם להקים את שרת הניהול.

המייל שאיתו מקימים את החשבון הוא ייחודי, ולא ניתן להשתמש באותו המייל לחשבון EBA אחר.

1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com

2. יש ללחוץ על כפתור Register for free.

 1

3. יש להזין פרטיים אישיים על החברה, ולאחר מכן ללחוץ על Continue.

2

4. ניתן למלא עוד פרטים על החברה, אך לא חובה.

יש ללחוץ על Register.

3

5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.

4

6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה - EBA.

שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.

5

7. לאחר שלחצנו על הקישור ייפתח חלון בו יש להזין את הסיסמא שיצרנו בסעיף 3, וללחוץ על Activate.

6

8. יש להזין את המייל ואת הסיסמא, וללחוץ על Login.

7

9. יש ללחוץ על כפתור Add License.

8

10. יש ללחוץ על Enter License Key.

9

11. יש להזין את מפתח הרישיון, וללחוץ על Continue.

10

12. כאן יש להזין את הסיסמא שקיבלתם במייל פרטי הרישיון, וללחוץ על Continue.

11

כעת יישלח מייל אימות לכתובת שרשומה על הרישיון, יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את ההוספה שלו לממשק הניהול.

17

13. תחת ESET Cloud Administrator יש ללחוץ על Activate.

12

14. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Continue.

13

15. כעת תתבצע ההקמה של ממשק הניהול. תהליך זה ייקח מספר דקות.

14

16. בסיום ההקמה יש ללחוץ על כפתור Continue.

15 1

17. כעת יש ללחוץ על הכפתור Continue.

16 1

בעתיד, גישה לממשק הניהול תהיה דרך הכתובת https://eca.eset.com

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *