• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 

דגשים לפני תחילת התהליך:

איזה מייל יש להגדיר ביצירת חשבון EBA?

ניתן יהיה לפרוס את ההתקנה לתחנות ושרתים גם באמצעות שליחה של אימייל עם קובץ ההתקנה, אולם הוא יהיה חייב להישלח לכתובות באותו הדומיין של כתובת המייל שעליה נפתח החשבון.

לדוגמא, אם פתחנו חשבון EBA עם המייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

יהיה ניתן לשלוח את ההתקנה במייל רק לכתובות בדומיין company.com

לדוגמא, ניתן יהיה לשלוח למייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

האם ניתן להעביר את ההגדרות שיש לי ב-Eset Remote Administrator אל הEset Cloud Administrator?

הפתרונות דומים אך לא זהים ולכן לא ניתן לייצר העברה בצורה מלאה. ניתן לייצא מדיניות שהוגדרה ב - ERA ולייבא אותה ל - ECA.

דוחות והתראות שנוצרו ב- ERA לא ניתן להעביר.

 

איזה מוצרים ואיזו גרסה נתמכים בECA?

מוצרים עסקיים מגרסה 6 ומעלה.

תחנות בגרסה 5 או 6 או שרתים בגרסה 6 יעברו שדרוג לגרסה 7 במהלך ההפצה.

שרתים שעליהם מותקנת גרסה 4.5 יש להסיר את ההתקנה קודם, לבצע הפעלה מחדש לשרת, ולאחר מכן להתקין את גרסה 7.

כרגע לא קיימת תמיכה בניהול מכשירים ניידים מסוג אנדרואיד ו - iOS.

 

האם ניתן להפיץ דרך Active Directory או כלי אחר כמו למשל SCCM?

הממשק יכול לייצר חבילות התקנה קלות ופשוטות (live installer), ויש כלי פריסה מרחוק (deployment tool) שניתן לעשות בו שימוש ולהפיץ בקלות למשתמשים
קיימת גם אפשרות להוריד קבצי MSI וקובץ INI על מנת ליצור GPO שדרכו יותקן רק ה agent.

 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *