תקלת רישיונות בממשק ניהול
ביום חמישי ה-5.12.24 בוצע שדרוג למנגנון הרישיונות של ESET.
הדבר גרם לשינוי ב-tokens של האקטיבציה של חלק מהרישיונות בממשק ניהול.
התקלה בטיפול במטרה לאפשר פעולה תקינה.
חשוב להדגיש כי ההגנה על המחשבים לא מושפעת, המחשבים מוגנים.
יכולות להופיע אחת מ-2 ההודעות שגיאה צהובות הבאות:
- "The referenced license is not accessible"
- "Insufficient access rights or license is not accessible"
מה עושים?
ממשק ניהול בענן (ESET PROTECT): יצא תיקון והוא הוחל על הממשקים בענן, למי שעדיין מופיעה התראה, התיקון יגיע בהדרגה לכל הממשקים.
ממשק ניהול מקומי (ESET PROTECT On-Prem): התקלה תוקנה בגרסה 12, ניתן לשדרג ע"פ המדריך הבא.
דף זה יתעדכן ככל ויהיה מידע נוסף.