Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד ליצור חוק בחומת אש באמצעות פוליסי בממשק ESET PROTECT.

דרישות קדם

יש לוודא כי הוגדרו הגדרות ראשוניות לחומת האש, אם לא הוגדרו, יש לפעול ע"פ המדריך הבא.

תוכן

1. יש להיכנס לממשק ניהול (בענן או מקומי), וללחוץ, על Policies ועל כפתור New Policy.

1 create firewall rule

2. יש לתת שם לפוליסי וללחוץ על Settings.

3 create firewall rule

3. בתפריט המוצרים יש לבחור ב-ESET Endpoint for Windows עבור תחנות קצה או ESET Server Security for Windows Server עבור שרתים.

יש ללחוץ על Protections ואז על Network access protection , ואז להרחיב את החלק של Firewall.

לאחר מכן בשורת Rules יש ללחוץ על Edit.

2A create firewall rule

4. יש ללחוץ על Add להוספת כלל.

4 create firewall rule

5.  יש לתת שם לחוק, ללחוץ על Action ולבחור בפעולה הרצויה, לדוגמה כפתור Allow יאפשר את התקשורת.

לאחר מכן יש להוסיף פרמטרים והגבלות נוספות לחוק.

בדוגמה מטה מתואר חוק המאפשר RDP בפורט 3389 עבור כתובת IP מסויימת.

יש ללחוץ על Local Port.

5 create firewall rule

6. יש להוסיף את הפורט הרצוי, לדוגמה 3389 עבור RDP.

לאחר מכן יש ללחוץ על Remote Host.

6 create firewall rule

7. יש להוסיף את כתובת ה-IP שרוצים לאפשר תקשורת ממנה (ניתן להוסיף מספר כתובות או טווחים).

לאחר מכן יש ללחוץ על Save.

7 create firewall rule

8. יש ללחוץ על Save.

8 create firewall rule

9. כעת נגדיר על מי יחול החוק.

יש ללחוץ על לשונית Assign ועל כפתור Assign.

9 create firewall rule

10. בחלון שייפתח יש לבחור במחשבים או הקבוצה עבורם תרצו לאפשר את החוקים שהגדרתם בחומת האש.

אם המטרה היא לאפשר לכל המחשבים בממשק, יש לבחור בקבוצת All.

10 create firewall rule

11. לסיום יש ללחוץ על Finish.

11 create firewall rule

הערה: חוק זה חל על תחנות קצה מכייוון שבחרנו בסעיף 3, ESET Endpoint for Windows.
עבור שרתים, יש לבצע את אותה הפעולה רק לבחור ב- ESET Server Security for Windows Server.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *