• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד להגדיר את חומת האש של ESET במוצר Endpoint Security. חשוב לעשות זאת לפני ההפצה לתחנות, כדי להימנע ממצבים לא רצויים של חסימת תקשורות (RDP, פינג ועוד).

תוכן

1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Policies, ולאחר מכן על New Policy.

1

2. יש לתת שם לפוליסי, לדוגמא Firewall Configuration.

חשוב - משווקים שמשתמשים בממשק ניהול מאוחד ומנהלים מספר לקוחות, יש לתת לפוליסי שם לפי שם החברה של הלקוח. לדוגמא,"Customer 1 Firewall Configuration"

לאחר מכן, יש ללחוץ על Settings.

2

3. בתפריט יש לבחור במוצר ESET Endpoint for Windows, לחצו על Network Protection ועל Firewall.

הרחיבו את Known Networks, ובשורת Known Networks לחצו על Edit.

3

4. בחלון שנפתח יש ללחוץ על כפתור Add.

4

5. יש לתת שם לרשת, ולשנות את ה-Protection Type ל - Home or office network.

בשורת Additional Trusted Addresses יש להזין את טווחי כתובות ה-IP של הרשת. במידה ויש כמה, ניתן להפריד בפסיק.

חשוב - במידה ומשתמשים בארגון ב-VPN, יש להכניס את טווח הכתובות שה-VPN מחלק לאחר החיבור.

לאחר מכן, יש ללחוץ על Network Identification.

5

6. כעת יש להזין נתונים לזיהוי הרשת הבטוחה.

אנחנו ממליצים על הזנה של Domain Suffix + Gateway.

לזיהויים נוספים תוכלו להוסיף DNS ו-DHCP.

במידה ויש כמה (לדוגמא רשתות שונות), ניתן להפריד את הכתובות בפסיק.

במידה ומדובר ברשת מסוג Workgroup, ניתן להגדיר רק את ה-Gateway.

בסיום יש ללחוץ על Save.

6

7. יש ללחוץ על Save.

7

9. לחצו על לשונית Assign, על כפתור Assign, וסמנו את תיקיית All.

חשוב - משווקים שמשתמשים בממשק ניהול מאוחד ומנהלים מספר לקוחות, סמנו רק את תיקיית הלקוח עבורו יצרתם את הפוליסי.

לסיום לחצו על Finish.

8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *