• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

במדריך הבא נסביר כיצד להגדיר את חומת האש של ESET במוצר Endpoint Security, על מנת שלא תחסום תקשורות רצויות בתוך האירגון.

1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Policies, ולאחר מכן על New Policy.

1

2. יש לתת שם לפוליסי, לדוגמא Firewall Configuration.

  •  במידה ומדובר בממשק ניהול מאוחד למספר לקוחות, יש לתת לפוליסי שם לפי שם החברה של הלקוח.

לאחר מכן, יש ללחוץ על Settings.

2

3. בתפריט יש לבחור במוצר ESET Endpoint for Windows, לאחר מכן ללחוץ על Network Protection.

יש לסמן את Also evaluate rules from Windows Firewall, ולאחר מכן ללחוץ על Known Networks.

3

4. יש ללחוץ על כפתור Edit ליד Known Networks.

4

5. בחלון שנפתח יש ללחוץ על כפתור Add.

5

6. יש לתת שם לרשת, ולשנות את ה - Protection Type ל - Home or office Network.

בשורת Additional Trusted Addresses יש להזין את טווחי כתובות ה - IP של הרשת. במידה ויש כמה, ניתן להפריד בפסיק.

לאחר מכן, יש ללחוץ על Network Identification.

6

7. כעת יש להזין נתונים לזיהוי הרשת הבטוחה, בדוגמא למטה - Domain, DNS, DHCP, Gateway.

  •   במידה ומדובר ברשת מסוג Workgroup, ניתן להגדיר רק את ה - Gateway.

בסיום יש ללחוץ על Save.

7

8. יש ללחוץ על Save.

8

9. יש ללחוץ על לשונית Assign, ולאחר מכן על כפתור Assign.

9

10. יש לסמן את קבוצת All, ולאחר מכן ללחוץ על OK.

  •  במידה ומדובר בממשק ניהול מאוחד למספר לקוחות, יש לסמן את הקבוצה של הלקוח עבורה יצרנו את הפוליסי.

10

11. לסיום יש ללחוץ על כפתור Finish.

11

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

    ביום חמישי, 28.5 (ערב חג שבועות) שעות הפעילות שלנו הן בין השעות 9:00 ל- 12:30

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *