Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

אנו ממליצים להשתמש בפוליסי שיצרנו והתאמנו על מנת שתוכלו לוודא שהרשת מוגנת בצורה מיטבית.

פוליסי זה מפעיל את כל ההגנות ברמתן הגבוהה, מגביר את רמת הסריקה, מגביר את רמת הניקוי ומגדיר סריקה שבועית לתחנות ולשרתים (מחוץ לשעות פעילות).

תוכן

1. יש להוריד את קובץ הפוליסי מהקישור הבא ולחלץ אותו בשולחן העבודה. 

2. מצד שמאל יש ללחוץ על Policies, בתחתית המסך יש ללחוץ על Actions, ולאחר מכן על Import.

1

3. יש ללחוץ על Choose file to upload.

2

4. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ Policies KISS for Linux&Server Linux.dat שהורדתם בסעיף 1.

KISS Linux 1

5. יש ללחוץ על כפתור Import.

KISS Linux 2

6. בחלון הפוליסי הראשי, סמנו את Custom Policies, לחצו לחיצה שמאלית על (Antivirus KISS (Linux, ובחרו ב-Assign Groups.

KISS Linux 3

7. סמנו את הקבוצה הדינמית Linux computers ולחצו על OK.

KISS Linux 4

8. כעת נפעיל את הפוליסי גם על שרתים. לחצו לחיצה שמאלית על (Antivirus - KISS (Linux - Servers ובחרו ב-Assign Groups.

KISS Linux 5

9. סמנו את הקבוצה הדינמית Linux computers ולחצו על OK.

KISS Linux 4

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *