Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

 

פירוט

אנו ממליצים להשתמש בפוליסי שיצרנו והתאמנו על מנת שתוכלו לוודא שהמכשירים מוגנים בצורה מיטבית.

פוליסי זה מפעיל את כל ההגנות, מגביר את רמת הסריקה, מגביר את רמת הניקוי ומגדיר סריקה שבועית למכשירים (מחוץ לשעות פעילות). 

הערה: פוליסי זה לא מפעיל את המנגנונים הבאים, ניתן להפעילם ע"פ שיקול דעתכם:
סיסמה להגדרות מתקדמות, מערכת נגד גניבה, Web Control, סינון שיחות ועוד...

תוכן

1. יש להוריד את קובץ הפוליסי מהקישור הבא ולחלץ אותו בשולחן העבודה. 

2. מצד שמאל יש ללחוץ על Policies, בתחתית המסך יש ללחוץ על Actions, ולאחר מכן על Import.

1

3. יש ללחוץ על Choose file to upload.

2

4. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ Antivirus - KISS (Android).dat שהורדתם בסעיף 1.

0125 common 1 kiss policy andriod

5. יש ללחוץ על Import.

0126 common 2 kiss policy andriod

6. בחלון הפוליסי הראשי, יש לסמן את ESET Endpoint Security for Android, יש ללחוץ לחיצה שמאלית על Antivirus - KISS (Android), ולבחור ב-Assign Groups.
0127 common 3 kiss policy andriod

7. יש לסמן את הקבוצה הדינמית Mobile Devices וללחוץ על OK.
0128 common 4 kiss policy andriod

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *