Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

אנו ממליצים להשתמש בפוליסי שיצרנו והתאמנו על מנת שתוכלו לוודא שהרשת מוגנת בצורה מיטבית, פוליסי זה מתייחס למוצר Mail Security המיועד לשרתי Exchange.

פוליסי זה מפעיל את כל ההגנות ברמתן הגבוהה, מגביר את רמת הסריקה, מגביר את רמת הניקוי, מגדיר סריקה שבועית לשרת (מחוץ לשעות פעילות), מכיל חוקים אוטומטים להפלת מיילים המכילים סיומות של קבצי כופרה.

בהמשך גם מוסבר כיצד להגדיר סיסמא נגד הסרה.

תוכן

 1. יש להוריד את קובץ הפוליסי מהקישור הבא ולחלץ אותו בשולחן העבודה.

 2. מצד שמאל יש ללחוץ על Policies, בתחתית המסך יש ללחוץ על Actions, ולאחר מכן על Import.

1

 3. יש ללחוץ על Choose file to upload.

2

 4. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ Kiss Policy for Exchange Server.dat שהורדתם בסעיף 1.

0168 common 1A best practice

 5. יש ללחוץ על כפתור Import.

Kiss Exchange 2

6. בחלון הפוליסי הראשי, סמנו את Custom Policies, לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus KISS (Exchange), ובחרו ב-Assign Groups.

Kiss Exchange 3

7. סמנו את הקבוצה הדינמית Windows (servers) ולחצו על OK.

Kiss Exchange 4

לאחר ייבוא הפוליסי מומלץ להגדיר סיסמה נגד הסרה כדי להגביר את רמת ההגנה.

    • הגדרת סיסמה נגד הסרה
    • 1. בחלון הפוליסי הראשי, לחצו לחיצה שמאלית על הפוליסי הראשי של התחנות, בדרך כלל Antivirus - KISS Clients ובחרו ב-Edit.

      5

      2. יש ללחוץ על Settings, לעבור ל-User Interface, ללחוץ על הפלוס הכחול ליד Access Setup, ואז בשורת Password settings for version 7 and above לחצו על Set.

      Policy 6

      3. בחלון שנפתח יש להגדיר את הסיסמא להגנה על ההגדרות וללחוץ על OK.

      7

      4. יש לסמן את Override Mode, לאחר מכן להפעיל את Allow Override by local admin, יש לשנות ל-Password ליד Authentication Type ולהגדיר את הסיסמא שהגדרנו בסעיף הקודם.

      OverRide 8

      5. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      6. כעת יש לבצע את אותה הפעולה לפוליסי של השרתים.

      יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד הפוליסי הראשי של השרתים, בדרך כלל Antivirus - KISS Servers וללחוץ על Edit, לאחר מכן יש לחזור על שלבים 2-5.

      Edit Servers

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *