Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

בעיה

לאחר שדרוג ממשק הניהול מתקבלת שגיאת Web console version is different from Serve version.

Web Console

פירוט

שגיאה זו יכולה להופיע במקרים בהם השדרוג לא הסתיים בהצלחה, לדוגמא אם בוצעה הפעלה מחדש לסרוויסים של ממשק הניהול באמצע תהליך השדרוג, או לחלופין שלא חלף מספיק זמן והשדרוג עדיין לא הסתיים.

פתרון

במידה ונתקלתם בשגיאה זו זמן קצר לאחר ניסיון השדרוג, המתינו - ייתכן והשדרוג רץ ברקע וכל שעליכם לעשות הוא להמתין.

במידה והשגיאה לא נפתרת, עליכם לבצע שדרוג ידני לשאר הרכיבים לפי ההסבר הבא.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *