Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

בעדכון המודולים האחרון לחלק מגרסאות 6.5 וגרסאות 5 ישנות, נתקלנו בתקלה אשר עשויה להשבית מספר מודולים במוצר.

התקלה מתרחשת בעקבות תעודה שפג תוקפה עבור גרסאות ישנות, בעקבות כך ה-EKRN (היישום של ESET) לא טוען את קבצי ה-DLL הנחוצים לתפקוד מלא של המוצר.

גרסאות 6.6 ומעלה אינן משופעות מן התקלה!

הגרסאות המושפעות

ESET Endpoint Antivirus / Endpoint Security - גרסאות 6.5
ESET File Security for Windows - גרסאות 6.5
ESET Mail Security for Microsoft Exchange - גרסאות 6.5
גרסאות ישנות מגרסא 5.0.2271

תסמינים לתקלה

- התראות על Anti-Phishing לא פעיל

- התראות על מוצר לא מאוקטב (Product not activated). במהלך ניסיון אקטיבציה תופיע שגיאת ACT.4097

- תפריט הגדרות מתקדמות חלקי, לא כל ההגדרות מופיעות

במידה והרשת מנוהלת על ידי ממשק ניהול, ניתן לבדוק האם אתם רואים תחנות בגרסאות 6.5 עם התראה אדומה. תחנות עם התראה אדומה והודעת שגיאה של Anti-phishing is non functional בממשק הניהול - כנראה שנפגעו מן התקלה.

פתרון לתקלה

ESET יצרו כלי מיוחד בו ניתן להשתמש כדי לפתור את התקלה.
את הכלי ניתן להוריד מהקישור הבא.

ניתן להפעיל את הכלי מקומית או מתוך ממשק הניהול של ESET.

הפעלה ידנית - ברשתות קטנות ניתן לשלוח את הקישור להורדה למשתמשים, או להעתיק אותו מתיקיה משותפת. יש להפעיל את הכלי באמצעות משתמש עם הרשאות מנהל מקומי.

הפעלה מרחוק ברשת מקומית או עם ניהול מאוחד - במידה ומדובר ברשת מקומית שבה התממשה התקלה בכמות גדולה של מחשבים, ניתן לשלוח פקודה מתוך ממשק הניהול כדי להפעיל את כלי התיקון.
הכנסו לממשק הניהול, וצרו משימת Client Task בקטגוריה Operating System מסוג Run Command עם הפרמטר הבא:

יש לשלוח את התיקון מתוך ממשק הניהול בהתאם לגרסא של ממשק הניהול:

    • ממשק ניהול גרסא 6
    • 1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על לשונית Admin, ללחוץ על Client Tasks, לסמן את Run Command וללחוץ על כפתור New.

      1

      2. יש לתת שם למשימה Send Fix.

      2

      3. יש ללחוץ על לשונית Settings, ובשורת Command Line to run יש להדביק את השורה הבאה:

      powershell -command "& {(New-Object System.Net.WebClient).DownloadFile('http://help.eset.com/eset_tools/CertFix.exe', '%temp%\CertFix.exe');(Start-process '%temp%\CertFix.exe' -NoNewWindow)}" > C:\CertFix.log

      לאחר מכן יש ללחוץ על Finish.

      3

      4. יש ללחוץ על Create Trigger.

      4

      5. יש ללחוץ על לשונית Target, וללחוץ על כפתור Add Computers.

      5

      6. יש לסמן את המחשבים אליהם נרצה לשלוח את התיקון.

      8

      7. במידה ואינכם בטוחים לאילו תחנות יש לשלוח את התיקון, ניתן ללחוץ על גלגל השיניים ולבחור ב - Edit Columns.

      6

      8. יש להוסיף את עמודת Worst Functionality Problem.

      כאשר התקלה קיימת, העמדה תופיע באדום עם ההתראה Anti-phishing is non-functional בעמודת Worst Functionality Problem.

      7

      9. לאחר שבחרתם בתחנות הרלוונטיות, יש ללחוץ על Finish לסיום.

       9

    • ממשק ניהול גרסא 7
    • 1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על לשונית Tasks, לסמן את Run Command, ללחוץ על New ולבחור ב - Client Task.

      1

      2. יש לתת שם למשימה Send Fix.

      2

      3. יש ללחוץ על לשונית Settings, ובשורת Command Line to run יש להדביק את השורה הבאה:

      powershell -command "& {(New-Object System.Net.WebClient).DownloadFile('http://help.eset.com/eset_tools/CertFix.exe', '%temp%\CertFix.exe');(Start-process '%temp%\CertFix.exe' -NoNewWindow)}" > C:\CertFix.log

      לאחר מכן יש ללחוץ על Finish.

      3

      4. יש ללחוץ על Create Trigger.

      4

      5. יש ללחוץ על לשונית Target, וללחוץ על כפתור Add Computers.

      5

      6. יש לסמן את המחשבים אליהם נרצה לשלוח את התיקון.

      6

      7. במידה ואינכם בטוחים לאילו תחנות יש לשלוח את התיקון, ניתן ללחוץ על גלגל השיניים ולבחור ב - Edit Columns.

      8

      8. יש להוסיף את עמודת Worst Functionality Problem.

      כאשר התקלה קיימת, העמדה תופיע באדום עם ההתראה Anti-phishing is non-functional בעמודת Worst Functionality Problem.

      9

      9. לאחר שבחרתם בתחנות הרלוונטיות, יש ללחוץ על Finish לסיום.

      7

לאחר התיקון אנו ממליצים לעדכן את הרשת לגרסא העדכנית ביותר לפי ההסבר הבא

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *