Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תוכן

    • קובץ INI נמצא בנתיב הלא נכון
    • יש למקם את קובץ Install_Config.ini שמורידים מתוך ממשק הניהול, בתיקיה הראשית של ה-KISS תחת Installers - ניתן להיעזר במדריך הבא.
    • 6
    • שם שרת DNS לא תקין
    • אם משתמשים בכתובת DNS (מוגדר בקובץ התקנה install_eav.bat) עבור תקשורת עם ממשק הניהול, יש לשים לב כי הכתובת תקינה, אחרת התחנות לא יצליחו לתקשר עם ממשק הניהול.
    • יש לבדוק קודם לכן כי יש תקשורת מול הכתובת שמגדירים.
      av kiss known issues
    • הרשאות \ ריצה ב-LogON סקריפט
    • בעת ההפצה יש לבדוק כי למשתמש שהגדרנו, יש הרשאות מספיקות כדי שההתקנה תסיים באופן תקין.
    • אם נבחר ב-Logon ולא ב-On Startup, ייתכן וההתקנה לא תסיים בהצלחה עקב חוסר בהרשאות או ביטול ההתקנה על ידי המשתמש ולכן מומלץ לבחור ב-Startup.
    • 5
    • רישיון עם רווחים
    • יש להכניס את הרישיון ללא רווחים (לפני ואחרי התוים).
    • אם האקטיבציה נכשלת, יש לבדוק כי הרישיון הוכנס באופן תקין וללא רווחים.
    • ניתן לאתר את הרישיון בקובץ instal_eav.bat/install_ees.bat ולמחוק משם את הרווחים.
    • 2

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *