חבילות הגנה: לבית, למשפחה ולעסקים קטנים


check icn חבילת הגנה לשימוש אישי

check icn חבילת הגנה משפחתית

check icnחבילת הגנה פרימיום לעסק

למידע נוסף

הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד להתקין את מוצר ההצפנה ESET Full Disk Encryption על תחנות קצה.

מוצר זה מנוהל ישירות מתוך ממשק הניהול הקיים - ESET PROTECT.

macלהתקנה על מערכת הפעלה מסוג MacOS לחצו על הקישור הבא

דרישות קדם

  •  רישיון EFDE בתוקף שנרכש בנפרד או כחלק מבאנדל, טעון אל ממשק הניהול.
  • חשוב - שימו לב! בתוכנת ההצפנה ניתן להשתמש רק עם מחשבים שמשתמשים בתצורת UEFI, המוצר לא נתמך על תצורת Legacy BIOS!

תוכן

1. כדי לבחור את המחשב עליו תרצו להתקין ולהפעיל את ההצפנה, עברו אל לשונית Computers, לחצו על המחשב הרצוי ובחרו באפשרות Enable Encryption.

1

2. החלון הבא אחראי להטמעת כל תהליך ההצפנה.

בברירת מחדל הפוליסי הנבחר תחת Configuration Policy מצפין את כל הדיסק, אם תרצו תוכלו לבחור בפוליסי אחר שיצפין רק את ה-Boot Disk.

אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Start Encryption.

3

3. בסיום ההתקנה ייפתח חלון ה-GUI של מוצר ההצפנה, ומבקש הפעלה מחדש לעמדה.

4

4. לאחר הפעלה מחדש, המוצר התממשק בהצלחה וייפתח באופן אוטומטי החלון הבא הדורש הפעלה מחדש נוספת.

5

5. לאחר הפעלה מחדש נוספת ייפתח באופן אוטומטי חלון בו המשתמש יכול להגדיר את הסיסמה עבור ה-Preboot.

את הסיסמה הזו המשתמשים יצטרכו להקליד בכל עליה מחדש של המערכת.

6

6. כעת יתחיל באופן אוטומטי תהליך ההצפנה.

7

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *