מדריך התקנת ממשק הניהול ESET Secure Authentication בסביבת דומיין - שלב 3: הפעלת האימות למשתמשים
1. כעת במסך ה-Users, כדי להפעיל את רכיב האימות הדו-שלבי יש לסמן משתמשים רצוים, ללחוץ על כפתור 2FA ולבחור בצורת האימות הרצויה.
אנחנו ממליצים על Application Push או Application OTP.
Application Push - משתמש יצטרך ללחוץ על כפתור אישור באפליקציה כדי להמשיך בניסיון החיבור.
Application OTP - סיסמא (One Time Password) שמתחלפת באפליקציה, אותה משתמש יצטרך להזין כדי להמשיך בניסיון החיבור.
2. במידה ולמשתמש לא מוגדר מספר טלפון, תופיע ההתראה הבאה של Phone Number Missing.
יש ללחוץ על על שם המשתמש כדי לעבור לחלון ההגדרות שלו.
3. יש להזין את מספר הטלפון של המשתמש עם קידומת של ישראל, (972, ללא ספרת קידומת). בדוגמא למטה, המספר 0508111111 יהיה 972508111111.
לאחר מכן יש ללחוץ על Save.
4. כעת כדי לשלוח SMS עם הקישור לאפליקציה למשתמשים יש ללחוץ על Send.
הערה: יש מגבלה לכמות שליחות ה-SMS:
א. עד 10 ניסיונות ביום לכל מספר טלפון.
ב. עד 5 ניסיונות ביום כפול מספר העמדות (לדוגמה רישון של 50 עמדות, מוגבל ל 250 ניסיונות ביום סך הכל).
ג. עד 10 ניסיונות בשנה כפול מספר העמדות (לדוגמה רישון של 50 עמדות, מוגבל ל 500 ניסיונות בשנה סך הכל).
ניתן לפנות אלינו לצורך הגדלת החריגה.
5. המשתמש יצטרך ללחוץ על קישור ב-SMS שהוא מקבל. הקישור יוביל אותו לחנות האפליקציות כדי להוריד את האפליקציה ESET Secure Authentication.
לאחר שהאפליקציה מותקנת יש לוודא שניתן לראות את שם החברה במסך האפליקציה הראשי.