Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. כעת במסך ה-Users, כדי להפעיל את רכיב האימות הדו-שלבי יש לסמן משתמשים רצוים, ללחוץ על כפתור 2FA ולבחור בצורת האימות הרצויה.

אנחנו ממליצים על Application Push או Application OTP.

Application Push - משתמש יצטרך ללחוץ על כפתור אישור באפליקציה כדי להמשיך בניסיון החיבור.

Application OTP - סיסמא (One Time Password) שמתחלפת באפליקציה, אותה משתמש יצטרך להזין כדי להמשיך בניסיון החיבור.

4

2. במידה ולמשתמש לא מוגדר מספר טלפון, תופיע ההתראה הבאה של Phone Number Missing.

יש ללחוץ על על שם המשתמש כדי לעבור לחלון ההגדרות שלו.

5

3. יש להזין את מספר הטלפון של המשתמש עם קידומת של ישראל, (972, ללא ספרת קידומת). בדוגמא למטה, המספר 0508111111 יהיה 972508111111.

לאחר מכן יש ללחוץ על Save.

6

4. כעת כדי לשלוח SMS עם הקישור לאפליקציה למשתמשים יש ללחוץ על Send.

7

הערה: יש מגבלה לכמות שליחות ה-SMS:

א. עד 10 ניסיונות ביום לכל מספר טלפון.
ב. עד 5 ניסיונות ביום כפול מספר העמדות (לדוגמה רישון של 50 עמדות, מוגבל ל 250 ניסיונות ביום סך הכל).
ג. עד 10 ניסיונות בשנה כפול מספר העמדות (לדוגמה רישון של 50 עמדות, מוגבל ל 500 ניסיונות בשנה סך הכל).
ניתן לפנות אלינו לצורך הגדלת החריגה.

5. המשתמש יצטרך ללחוץ על קישור ב-SMS שהוא מקבל. הקישור יוביל אותו לחנות האפליקציות כדי להוריד את האפליקציה ESET Secure Authentication.

לאחר שהאפליקציה מותקנת יש לוודא שניתן לראות את שם החברה במסך האפליקציה הראשי.

10

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *