Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

מדריך זה מיועד ללקוחות אשר ברשותם ממשק ניהול בענן ESET Protect, ללא EDR ורוצים להטמיע את ה-EDR בענן.

במדריך נסביר כיצד להקים את ממשק ESET Inspect בענן.

דרישות קדם

ממשקים קיימים

פורטל ניהול רישיונות ESET PROTECT Hub (EPH) - מדריך הרשמה.
רישיון EDR בענן.
ממשק ניהול בענן - ESET Protect.

תוכנה

ESET Endpoint Security 8.0.2028.0 ומעלה.
ESET Endpoint Antivirus 8.0.2028.0 ומעלה.
ESET Endpoint Security for macOS 6.10.910.0 ומעלה.
ESET Endpoint Antivirus for macOS 6.10.910.0 ומעלה.
ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server 7.3.10012.0 ומעלה.
ESET File Security (Server Security) for Windows Server 7.3.12006.0 ומעלה.
ESET File Security (Server Security) for Linux 9 ומעלה.
ESET Endpoint Antivirus for Linux 9 ומעלה.


שלבי ההתקנה

  ESET Inspect Cloud הוספת ממשקstep 1

step 2הפצה לתחנות

 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *