הגדרה ראשונית של ESET Cloud Office Security עבור סביבת גוגל
פירוט
במדריך זה נסביר כיצד להקים ולהטמיע את שכבת ההגנה של ESET לסביבת הענן של גוגל GCP.
דרישות קדם
- חשבון ESET Protect Hub (או EBA / MSP לחשבונות ישנים) לניהול הרישיון - ניתן להירשם ע"פ המדריך הבא
- רישיון ESET Cloud Office Security בתוקף
- חשבון בסביבת GCP פעיל
- פרטי אדמין לניהול GCP
תוכן
1. היכנסו לפורטל ESET Protect Hub (או EBA / MSP עבור חשבונות ישנים).
אם ממשק ECOS כבר קיים, יש לעבור לסעיף 4.
2. הממשק נפתח במסך Dashboard, יש ללחוץ על Activate בשורת ESET Cloud Office Security.
3. יש לבחור את מיקום ה-Data Center הרצוי, וללחוץ על Activate.
ה-Instance יוקם מיידית.
הערה: אחרי הטמעת המוצר, חשוב להפעיל את ESET LiveGuard (סנדבוקס בענן) - מופיע בסעיף 16 בסוף המדריך.
4. יש להיכנס לפורטל ECOS וללחוץ על Settings ואז על Add Tenant.
5. אם יש Site, יש לבחור ב-Site הרלוונטי, אם אין אז ניתן להמשיך לסעיף הבא.
6. יש ללחוץ על הריבוע של Google Workspace ואז על Open Google Marketplace.
7. יש להתקין את האפליקציה ע"י לחיצה על התקנת Admin.
8. יש ללחוץ על המשך.
9. יש לאשר את תנאי המשתמש וללחוץ על סיום.
10. יש לחוץ על סיום.
11. בממשק ECOS, יש ללחוץ על Provide Google Account & Add Tenant.
12. יש לבחור את החשבון בעל הרשאות Admin.
13. יש לחכות כמה דקות.
14. יוצג מסך המתאר שהפעולה הצליחה. יש ללחוץ על Next.
15. כעת נעבור להגנה על משתמשים.
כדי להגן על כל הארגון תוכלו לסמן את התיבה ליד שם ה-Tenant וללחוץ על Protect.
בצורה זו כל משתמש חדש שתיצרו יהיה מוגן באופן אוטומטי על ידי המוצר.
16. כעת, יש להפעיל את מנגנון ה-ESET LiveGuard Advanced ע"פ המדריך הבא.