Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד להקים ולהטמיע את שכבת ההגנה של ESET לסביבת הענן של גוגל GCP.

דרישות קדם

  • חשבון ESET Protect Hub (או EBA / MSP לחשבונות ישנים) לניהול הרישיון - ניתן להירשם ע"פ המדריך הבא
  • רישיון ESET Cloud Office Security בתוקף
  • חשבון בסביבת GCP פעיל
  • פרטי אדמין לניהול GCP

תוכן

1. היכנסו לפורטל ESET Protect Hub (או EBA / MSP עבור חשבונות ישנים).

אם ממשק ECOS כבר קיים, יש לעבור לסעיף 4.

2. הממשק נפתח במסך Dashboard, יש ללחוץ על Activate בשורת ESET Cloud Office Security.

10 eset protect hub

3. יש לבחור את מיקום ה-Data Center הרצוי, וללחוץ על Activate.

ה-Instance יוקם מיידית.

11 eset protect hub

הערה: אחרי הטמעת המוצר, חשוב להפעיל את ESET LiveGuard (סנדבוקס בענן) - מופיע בסעיף 16 בסוף המדריך.

4. יש להיכנס לפורטל ECOS וללחוץ על Settings ואז על Add Tenant.

1 ecos google onboarding

5. אם יש Site, יש לבחור ב-Site הרלוונטי, אם אין אז ניתן להמשיך לסעיף הבא.

2 ecos google onboarding

6. יש ללחוץ על הריבוע של Google Workspace ואז על Open Google Marketplace.

 3 ecos google onboarding

7. יש להתקין את האפליקציה ע"י לחיצה על התקנת Admin.

 4 ecos google onboarding

8. יש ללחוץ על המשך.

5 ecos google onboarding

9. יש לאשר את תנאי המשתמש וללחוץ על סיום.

6 ecos google onboarding

10. יש לחוץ על סיום.

 7 ecos google onboarding

11. בממשק ECOS, יש ללחוץ על Provide Google Account & Add Tenant.

8 ecos google onboarding

12. יש לבחור את החשבון בעל הרשאות Admin.

9 ecos google onboarding

13. יש לחכות כמה דקות.

10 ecos google onboarding

14. יוצג מסך המתאר שהפעולה הצליחה. יש ללחוץ על Next.

12 ecos google onboarding

15. כעת נעבור להגנה על משתמשים. 

כדי להגן על כל הארגון תוכלו לסמן את התיבה ליד שם ה-Tenant וללחוץ על Protect.

בצורה זו כל משתמש חדש שתיצרו יהיה מוגן באופן אוטומטי על ידי המוצר.

13 ecos google onboarding

16. כעת, יש להפעיל את מנגנון ה-ESET LiveGuard Advanced ע"פ המדריך הבא.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *