Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

במדריך הבא נסביר כיצד להוריד את קבצי ההתקנה מהענן, ולאחר מכן להפיץ אותם לתחנות הקצה והשרתים.

1. יש להיכנס לממשק הניהול בכתובת https://cloud.comsecure.co.il עם פרטי המשתמש שלכם.

בפורטל הניהול יש ללחוץ על Installers, לאחר מכן לחיצה שמאלית על הלקוח שעבורו תרצו להוריד את קבצי ההתקנה, לסמן את Download, ולבחור בחבילה המתאימה (32 או 64 ביט).

  • Endpoint - מוצר לתחנות קצה
  • Server - מוצר לשרתים
  • Exchange - מוצרי לשרתי Exchange, במידה והרישיון מתאים בלבד.

1

2. יש להמתין לסיום הורדת קובץ ההתקנה.

2

כעת כשסיימתם להוריד את קבצי ההתקנה, תוכלו להפיץ אותם בצורה ידנית בין התחנות, או לשלוח מרחוק בעזרת כלי הפצה של ESET.

שימו לב!
במידה ומשדרגים תחנות קצה מגרסא 5 ומעלה לגרסא עדכנית, אין צורך לבצע הסרה לפני השדרוג. ניתן לשדרג ללא הסרה, אך בסיום השדרוג נדרשת הפעלה מחדש למחשב.
במידה ומשדרגים שרתים עליהם מותקנת גרסא 4.5, תחילה יש להסיר את ההתקנה דרך לוח הבקרה, לבצע הפעלה מחדש לשרת, ורק לאחר מכן להריץ את קובץ ההתקנה.

    • התקנה ידנית
    •  1. יש להריץ את הקובץ ESMC_Installer_x64_en_US או ESMC_Installer_x86_en_US.

      יש לסמן את I want to uninstall unwanted antivirus application using ESET AV Remover, וללחוץ על Continue.

      1

      2. כעת מתבצעת הסריקה לתוכנות אנטי-וירוס אחרות.

      2

      3. במידה ולא מצא, יש ללחוץ על Continue to installation.

      3

      4. יש לאפשר את ESET Live Grid, ולאפשר את Enable Detection of potentially unwanted applications.

      לאחר מכן יש ללחוץ על Install וההתקנה תתחיל.

      4

      5. בסיום יש ללחוץ על Done.

      5

    • שליחה מרחוק
    • כדי לשלוח את ההתקנה בדחיפה, יש להשתמש ב - Remote Deployment Tool של ESET.

      1. יש להוריד את כלי ההפצה. מהקישור הבא. לאחר ההורדה יש לחלץ את הקבצים, ולהריץ את הקובץ RemoteDeploymentTool.exe.

      1 1

      יש לבחור באחת משתי הדרכים לשליחת ההתקנה.

      ניתן לבחור במחשבים מתוך ה - Active Directory, או לחלופין לסרוק את הרשת לפי טווח כתובת IP.

        • Active Directory
        • 2. יש לסמן את Active Directory וללחוץ על Next.

           2

          3. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

          3

          4.  יש ללחוץ על Next.

          4

          5. יש לסמן את ה - OU הרצוי, ובתוכו לסמן את התחנות אליהם נרצה לשלוח התקנות. לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

          5

        • Scan Network (סריקה לפי IP)
        • 3. יש לסמן את Scan Network, וללחוץ Next.

           2 Scan

          4. יש להכניס את טווח כתובות ה - IP שנרצה לסרוק ולשלוח להם התקנה, לסמן את Ping Scan, וללחוץ על Start Scan.

          3 Scan

          5. יש לסמן את התחנות שלהן נרצה לשלוח את ההתקנה, וללחוץ על Next.

          4 Scan

      6. יש ללחוץ על Next.

      6

      7. יש ללחוץ על Browse.

      7

      8. יש לבחור בחבילה שהורדנו, וללחוץ על Open.

      8

      9. במידה ומחוברים בתור Administrator ניתן ללחוץ פשוט על Next.

      אם לא, יש להזין את שם המשתמש והסיסמא ואז ללחוץ על Next.

      9

       10. כעת החבילה נשלחת לתחנה.

       10

      11. כשתוצג ההודעה Success המשמעות היא שהחבילה עברה בהצלחה לתחנה וההתקנה מתחילה.

      11

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *