Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד להגדיר עיכוב התקנת עדכונים/גרסת מוצר באמצעות פוליסי בממשק ESET PROTECT.

הערה: פעולות במדריך זה פחות מומלצות מכיוון שהן גורמות למוצר להיות לא עדכני בתחנות קצה ובשרתים.

תוכן

יש 2 סוגי עדכונים:
עדכון מודולים, ועדכון גרסת מוצר מותקן.
מעבר לכך שעדכון מוצר אוטומטי מתבצע בעיכוב מכוון של כ-14-28 ימים (ניתן לקרוא עוד על מנגנון uPCU), ניתן להגביל עדכון לגרסה מסויימת.
בנוסף ניתן להגדיר עיכוב בהתקנת עדכוני מודולים בכ-12 שעות.

    • הגדרת עיכוב עדכון מודולים
    • 1. יש להיכנס לממשק ניהול (בענן או מקומי), וללחוץ, על Policies ועל כפתור New Policy.
    • 1 create firewall rule
    • 2. יש לתת שם לפוליסי Delay Module Updates וללחוץ על Settings.
    • 16 common actions
    • 3. יש לבחור בסוג המוצר: עבור תחנות קצה יש לבחור ב-ESET Endpoint for Windows.

    • יש ללחוץ על Update ואז להרחיב את Profiles ואז את Updates.

    • יש לבחור את Delayed updates בשורת Update Type.
    • 17 common actions
    • 4. יש ללחוץ על Assign ואז שוב על Assign.
    • 14 common actions
    • 5. יש לסמן את המחשבים שעליהם תרצו שהפוליסי יחול.
      לכל המחשבים בממשק, יש לבחור ב-All ואז על OK.
    • 15 common actions
    • 6. לסיום יש ללחוץ על Finish.
    • 7 common actions
    • עצירת עדכון גרסת המוצרים
    • 1. יש להיכנס לממשק ניהול (בענן או מקומי), וללחוץ, על Policies ועל כפתור New Policy.
    • 1 create firewall rule
    • 2. יש לתת שם לפוליסי Stop product Updates וללחוץ על Settings.
    • 18 common actions
    • 3. בסוג המוצר יש לבחור ב-Common Features, ואז ללחוץ על Update.
      יש להפעיל את המתג Auto-Updates ואז ללחוץ על Select version בשורת Stop updates at.
    • 11 common actions
    • 4. ניתן לכתוב את הגרסה הרצויה או לבחור מתוך רשימה.
    • לבחירה מתוך רשימה יש ללחוץ על Select from repository בשורת המוצר שרוצים לבחור את הגרסה האחרונה אליה המוצר יתעדכן.
      ניתן לבצע פעולה זו בכמה מוצרים שונים.
    • 12 common actions
    • 5. יש לסמן את הגרסה הרצויה וללחוץ על OK.
    • 13 common actions
    • 6. יש ללחוץ על Assign ואז שוב על Assign.
    • 14 common actions
    • 7. יש לסמן את המחשבים שעליהם תרצו שהפוליסי יחול.
      לכל המחשבים בממשק, יש לבחור ב-All ואז על OK.
    • 15 common actions
    • 8. לסיום יש ללחוץ על Finish.
    • 7 common actions

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *