תיקון ממשק ניהול מקומי ESET PROTECT On-Prem
פירוט
מדריך זה יסביר כיצד לתקן את ממשק הניהול ESET PROTECT On-Prem.
את הפעולה יש לבצע על השרת בו מותקן ממשק הניהול עצמו.
תוכן
1. יש להיכנס לתיקייה הבאה בשרת עליו מותקן ממשק הניהול:
C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Configuration ולפתוח את הקובץ startupconfiguration.ini.
הערה: שימו לב שבברירת מחדל תיקיית ProgramData מוסתרת.
מתוך הקובץ יש להעתיק את הנתונים המסומנים, אלו פרטי ההתחברות ל-Database:
- פורט
- שם משתמש
- סיסמה
2. יש להיכנס להוספה והסרה של תוכניות, לסמן את ESET Protect Server וללחוץ על כפתור Change.
3. יש ללחוץ על Next.
4. יש ללחוץ על Repair.
5. יש ללחוץ על Next.
6. יש לשנות את Database ל-MS SQL Server, ולוודא שהפורט מופיע כפי שהעתקתם מהסעיף הקודם, לסמן את Login as current Windows use וללחוץ על Next.
7. יש לסמן את Use Existing User, בשורת Database Username ולרשום את שם המשתמש שהעתקתם בסעיף 1 (בברירת מחדל era_user), ובשורת סיסמה יש לרשום את הסיסמה שהעתקתם.
8. יש לסמן את Use Administrator password already stored in the database וללחוץ על Next.
9. יש לוודא ש-Keep currently used certificates מסומן, וללחוץ על Next.
10. יש לסמן את Activate Later וללחוץ על Next.
11. יש ללחוץ על Repair.
יש להמתין 1-2 דקות, בסיום הפעולה יש לרענן את העמוד הכניסה לממשק ניהול ולהיכנס שוב.