Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

מדריך זה יסביר כיצד לתקן את ממשק הניהול ESET PROTECT On-Prem.

את הפעולה יש לבצע על השרת בו מותקן ממשק הניהול עצמו.

תוכן

1. יש להיכנס לתיקייה הבאה בשרת עליו מותקן ממשק הניהול:

C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Configuration ולפתוח את הקובץ startupconfiguration.ini.

הערה: שימו לב שבברירת מחדל תיקיית ProgramData מוסתרת.

מתוך הקובץ יש להעתיק את הנתונים המסומנים, אלו פרטי ההתחברות ל-Database:

  • פורט
  • שם משתמש
  • סיסמה

5

2. יש להיכנס להוספה והסרה של תוכניות, לסמן את ESET Protect Server וללחוץ על כפתור Change.

0149 common 1 ep change password

3. יש ללחוץ על Next.

0149A common 1 ep change password

4. יש ללחוץ על Repair.

8

5. יש ללחוץ על Next.

0149B common 1 ep change password

6. יש לשנות את Database ל-MS SQL Server, ולוודא שהפורט מופיע כפי שהעתקתם מהסעיף הקודם, לסמן את Login as current Windows use וללחוץ על Next.

0151 common 3 ep change password

7. יש לסמן את Use Existing User, בשורת Database Username ולרשום את שם המשתמש שהעתקתם בסעיף 1 (בברירת מחדל era_user), ובשורת סיסמה יש לרשום את הסיסמה שהעתקתם.

0153 common 5 ep change password

8. יש לסמן את Use Administrator password already stored in the database וללחוץ על Next.

138 common 1 eset protect on prem repair

9. יש לוודא ש-Keep currently used certificates מסומן, וללחוץ על Next.

12

10. יש לסמן את Activate Later וללחוץ על Next.

12

11. יש ללחוץ על Repair.

יש להמתין 1-2 דקות, בסיום הפעולה יש לרענן את העמוד הכניסה לממשק ניהול ולהיכנס שוב.

14

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *