Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד ליצור קבוצות דינמיות שימושיות.

קבוצות דינמיות הן קבוצות אליהן נכנסים מחשבים באופן אוטומטי בהתאם לקריטריונים מסויימים.

תוכן

1. יש ללחוץ על לשונית Computers, ללחוץ לחיצה שמאלית על גלגל השיניים ליד תיקיית All, ולבחור ב-New Dynamic Group.

Dynamic group 1

2. יש לתת שם לקבוצה לפי מטרתה, דוגמאות מתוארים בטמפלטים שאנו יוצרים בשלבים הבאים.

Dynamic group 2

3. יש ללחוץ על לשונית Template, וללחוץ על כפתור New.

Dynamic group 3

כעת ייפתח חלון שיאפשר לנו להגדיר את הטמפלט לקבוצה כלומר, מה הקבוצה עושה.

    • קבוצה לפי Subnetwork
    • לקבוצה זו מחשבים ייכנסו באופן אוטומטי לפי טווח כתובות IP שנגדיר.
      1. יש לתת שם לטמפלט, לדוגמא לפי ה-Subnetwork.

      Dynamic group 4

      2. יש ללחוץ על Add Rule.

      Dynamic group 5

      3. תחת Network IP Addresses יש לסמן את IP Subnetwork וללחוץ על OK.

      Dynamic group 6

      4. בשורה הריקה יש לרשום את ה-Subnet, לדוגמא 192.168.1.0, וללחוץ על Finish.

      Dynamic group 7

    • קבוצה לפי שם דומיין
    • לקבוצה זו מחשבים ייכנסו באופן אוטומטי לפי הדומיין שבו הם חברים.
      1. יש לתת שם לטמפלט, לדוגמא לפי שם הדומיין. לאחר מכן ללחוץ על Expression.

      Dynamic group 8

      2. יש ללחוץ על Add Rule.

      Dynamic group 9

      3. תחת Device Identifiers יש ללחוץ על Identifier Type, וללחוץ על OK.

      Dynamic group 10

      4. יש ללחוץ שוב על Add Rule.

      Dynamic group 11

      5. תחת Device Identifier יש לסמן את Identifier Value, וללחוץ על OK.

      Dynamic group 12

      6. בשורת Device Identifiers יש להזין את שם הדומיין, לדוגמא domain.local, וללחוץ על Finish.

      Dynamic group 13

    • קבוצת מחשבים ניידים
    • לקבוצה זו ייכנסו באופן אוטומטי מחשבים ניידים (לפטופים).
      1. יש לתת שם לטמפלט, לדוגמא Laptops. לאחר מכן ללחוץ על Expression.

      Dynamic group 14

      2. יש ללחוץ על Add Rule.

      Dynamic group 15

      3. תחת HW Inventory/Chassis יש לסמן את Type וללחוץ על OK.

      Dynamic group 16

      4. יש ללחוץ על Add, ולהוסיף את LaptopNotebookPortableSub Notebook, ולאחר מכן ללחוץ על Finish.

      Dynamic group 17

    • קבוצת מחשבים עם איום לא מנוקה
    • לקבוצה זו ייכנסו באופן אוטומטי מחשבים שאיתרו איום שלא נוקה.
      1. יש לתת שם לטמפלט, לדוגמא Uncleaned Threat. לאחר מכן ללחוץ על Expression.

      Dynamic group 18

      2. יש ללחוץ על Add Rule.

      Dynamic group 19

      3. תחת Active Detections יש לסמן את Detection Handled, וללחוץ על OK.

      Dynamic group 20

      4. בשורה של Detection Handled יש לשנות ל- No, ולאחר מכן ללחוץ על Finish.

      שימו לב! לקבוצה זו ייכנסו מחשבים שעליהם זוהה איום כלשהו שלא נמחק.

      לאחר שמחשב נכנס לקבוצה הזו, כדי שהוא יצא ממנה יש להריץ סריקה מלאה על המחשב מתוך ממשק הניהול ושהיא תצא נקייה.

      ברגע שהסריקה תצא נקייה ללא איומים, המחשב יוסר מתוך הקבוצה.

      Dynamic group 21

    • קבוצת מחשבים עם שטח דיסק נמוך
    • לקבוצה זו ייכנסו באופן אוטומטי מחשבים עם שטח דיסק נמוך.
      1. יש לתת שם לטמפלט, לדוגמא Low Storage Space. לאחר מכן ללחוץ על Expression.

      Dynamic group 22

      2. יש ללחוץ על Add Rule.

      Dynamic group 23

      3. תחת Storage Devices Capacity, יש לסמן את [%] Free Space וללחוץ על OK.

      Dynamic group 24

      4. יש לשנות את השורה ל- (less than) >, ובשורה הריקה לרשום את כמות האחוזים שבו אנו רוצים שיתריע, בדוגמא למטה 10%.

      לאחר מכן יש ללחוץ על Add Rule.

      Dynamic group 25

      5. תחת Storage Devices Capacity, יש לסמן את Storage Id וללחוץ על OK.

      Dynamic group 26

      6. בשורת Storage Id יש לשנות את התפריט ל-Has Prefix, ובשורת הטקסט לרשום את אות הכונן הרצוי לבקרה (לדוגמא C).

      לאחר מכן יש ללחוץ על Finish.

      Dynamic group 27

4. לסיום יש ללחוץ על Finish.

Dynamic group 28

5. לאחר שהקבוצה נוצרה יש להמתין מספר רגעים, ומחשבים יתווספו אליה בצורה אוטומטית.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *