Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

לפני שמתחילים יש לוודא שפורט 2222 פתוח לעולם בפיירוול החיצוני, כדי שמחשבים יוכלו לתקשר גם מבחוץ.

1. בממשק ניהול ESET PROTECT לחצו על Policies לאחר מכן על ESET Management Agent ואז על כפתור New Policy.

2 agent from outside

2. תנו לפוליסי שם Agent Policy ולחצו על Settings.

3 agent from outside

3. לחצו על כפתור Edit Server List.

4 agent from outside

4. לחצו על כפתור Add, תחילה רשמו את כתובת ה-IP או שם השרת הפנימי ולחצו על OK.

5 agent from outside

5. כעת לחצו שוב על Add, רשמו את כתובת ה-IP או שם ה-DNS החיצוני של השרת, ולחצו על OK.

6 agent from outside

6. שימו לב לסדר התקשורות. מחשבים ינסו קודם כל לתקשר לכתובת הפנימית, ובמידה ולא יצליחו יתקשרו לכתובת החיצונית.

כעת לחצו על Save ואז על Assign.

8 agent from outside

7. לחצו על כפתור Assign.

10 agent from outside

8. סמנו את קבוצת All ולחצו על OK.

11 agent from outside

9. לסיום לחצו על Finish.

9 agent from outside

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *