• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

לפני שמתחילים יש לוודא שפורט 2222 פתוח לעולם בפיירוול החיצוני, כדי שמחשבים יוכלו לתקשר גם מבחוץ.

1. יש ללחוץ על Policies ועל כפתור New Policy.

1

2. יש לתת לפוליסי שם Agent Policy וללחוץ על Settings.

2

3. בתפריט המוצרים יש לבחור ב - ESET Management Agent, וללחוץ על כפתור Edit Server List.

3

4. יש ללחוץ על כפתור Add.

4

5. תחילה יש לרשום את כתובת ה - IP או שם השרת הפנימי וללחוץ על OK.

5

6. כעת יש ללחוץ שוב על Add.

6

7. יש לרשום את כתובת ה - IP או שם ה - DNS החיצוני של השרת, וללחוץ על OK.

7

8. שימו לב לסדר התקשורות. מחשבים ינסו קודם כל לתקשר לכתובת הפנימית, ובמידה ולא יצליחו יתקשרו לכתובת החיצונית.

כעת יש ללחוץ על Save.

8

9. יש ללחוץ על לשונית Assign ואז על כפתור Assign.

9

10. יש לסמן את קבוצת All וללחוץ על OK.

10

11. לסיום יש ללחוץ על Finish.

11

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    בערב חג השבועות, יום א', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *