Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

 

תוכן

בברירת מחדל עם הפוליסי של ה-KISS, מבצע סריקה מתוזמנת בלילה: תחנות קצה בלילה בין שני לשלישי ב-02:00, ושרתים בלילה בין שישי לשבת ב-02:00.

על מנת לשנות את השעה/יום של הסריקה האוטומטית, יש לפעול ע"פ ההסבר הבא:

 

1. יש להיכנס לממשק הניהול ESET Protect / Cloud, וללחוץ על Policies.

תחת תיקיית ESET Endpoint for Windows יש ללחוץ על 3 הנקודות ליד Antivirus - KISS (Clients) ולבחור ב-Edit.

11 Change Scheduled Scan

2. יש ללחוץ על Settings, לאחר מכן על Tools, ואז Scheduler ואז ללחוץ על Edit.

 2A Change Scheduled Scan

3. יש לסמן את Weekly Scan, וללחוץ על כפתור Edit.

3 Change Scheduled Scan

4. יש ללחוץ על Next.

4 Change Scheduled Scan

5. יש ללחוץ על Next.

5 Change Scheduled Scan

6. בסעיף הבא ניתן לשנות את שעת הסריקה ואת היום בה היא תבוצע.

לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

9 Change Scheduled Scan

7. בסעיף הבא מגדירים מה קורה במידה ומחשב פספס את הסריקה.

ההמלצה היא להשאיר את ההגדרה ללא שינוי.

יש ללחוץ על Next.

7 Change Scheduled Scan

8. לסיום יש ללחוץ על Finish, במסך הפוליסי יש ללחוץ על Save ואז על Finish.

8 Change Scheduled Scan

9. במידה ורוצים לשנות גם את זמני הסריקה של שרתים יש לחזור למסך הפוליסי, תחת ESET Server/File Security for Microsoft Windows Server יש ללחוץ על 3 הנקודות ליד Antivirus - KISS (Servers) ולבחור ב -Edit.

לאחר מכן יש לחזור על סעיפים 2-8.

12 Change Scheduled Scan

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *