Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

ממשק הניהול מאפשר גישה לניהול מוצרי ESET בכל הארגון.

מומלץ להגדיר אימות דו שלבי בעת התחברות לממשק, על מנת למנוע כניסה וביצוע שינויים ללא אישור.

במדריך זה נסביר כיצד להגדיר ולבטל אימות דו שלבי לממשק ניהול מקומי ESET PROTECT On-Prem.

פירוט

    • הפעלת אימות דו שלבי
    • 1. יש ללחוץ על More ואז Users ואז על 3 הנקודות של המשתמש לו רוצים להגדיר אימות דו שלבי.
    • בשורת Two-factor authentication יש ללחוץ על Enable ואז ESET Secure Authentication.
    • 1A ep 2fa
    • 2. יש ללחוץ על Enable.
    • 2 ep 2fa
    • 3. כעת יש ללחוץ על Logout בפינה הימנית למעלה.
    • 3 ep 2fa
    • 4. יש להזין פרטי התחברות וללחוץ Login.
    • 4 ep 2fa
    • 5. יש להזין מספר טלפון עם הקידומת 972 ואז המספר ללא הספרה 0, וללחוץ על Save.
    • כשיופיעו ההגדרות הנוספות יש ללחוץ על Display link ואז Submit.
    • 5A ep 2fa
    • 6. יש להיכנס לקישור בטלפון - ניתן לסרוק את קוד ה-QR לשם כך.
    • יש לפעול לפי ההנחיות בקישור.
    • 6 ep 2fa
    • 7. כעת יש להזין את סיסמת ה-OTP שתופיע באפליקציה ESET Secure Authentication וללחוץ על Submit.
    • 7 ep 2fa
    • ביטול אימות דו שלבי
    • 1. יש ללחוץ על More ואז Users ואז על 3 הנקודות של המשתמש לו רוצים לבטל את האימות דו שלבי.
    • בשורת Two-factor authentication יש ללחוץ על Disable.
    • 11 ep 2fa
    • 2. יש לאשר ע"י לחיצה על Disable.
    • 12 ep 2fa

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *