איפוס סיסמת כניסה לממשק הניהול מקומי ESET PROTECT On-Prem
פירוט
מדריך זה יסביר כיצד לאפס את סיסמת הכניסה לממשק הניהול המקומי ESET PROTECT On-Prem אם נשכחה או לא ידועה.
את הפעולה יש לבצע על שרת הניהול עצמו.
תוכן
1. אם מופיעה השגיאה Login Failed: Invalid username or password שם המשתמש או הסיסמה שמזינים אינם תקינים.
בברירת מחדל שם המשתמש הוא Administrator. אם אין ברשותכם את הסיסמה הנכונה, ניתן לאפס אותה.
2. יש להיכנס לתיקייה הבאה בשרת עליו מותקן ממשק הניהול:
C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Configuration ולפתוח את הקובץ startupconfiguration.ini.
הערה: שימו לב שבברירת מחדל תיקיית ProgramData מוסתרת.
מתוך הקובץ יש להעתיק את הנתונים המסומנים, אלו פרטי ההתחברות ל-Database:
- פורט
- שם משתמש
- סיסמה
3. כעת יש להיכנס להוספה והסרה של תוכניות, לסמן את ESET Protect Server (בגרסה קודמת ESET Security Management Center Server) וללחוץ על כפתור Change.
4. יש ללחוץ על Next.
5. יש ללחוץ על Repair.
6. יש ללחוץ על Next.
7. בשורת Database יש לבחור ב-MS SQL Server, ולוודא שהפורט מופיע כפי שהעתקתם מהסעיף הקודם, לסמן את Login as current Windows use וללחוץ על Next.
8. יש לסמן את Use Existing User, בשורת Database Username יש לרשום את שם המשתמש שהעתקתם מהסעיף הקודם (בברירת מחדל era_user), ובשורת סיסמה יש לרשום את הסיסמה שהעתקתם.
חשוב - אם הסיסמה שלכם מכילה את התו @, עליכם למחוק את ה-Backslash שהתווסף באופן אוטומטי לסיסמה.
לדוגמה, אם הסיסמה שמופיעה בקובץ הטקסט היא eset\@2020, בשורת הסיסמה בסעיף זה עליכם לרשום eset@2020.
9. יש להזין סיסמה חדשה וללחוץ על Next.
10. יש לוודא כי Keep currently used certificates מסומן, וללחוץ על Next.
11. יש לסמן את Activate Later וללחוץ על Next.
12. יש ללחוץ על Repair.
בסיום הפעולה, יש להמתין 1-2 דקות, ולהתחבר לממשק הניהול עם הסיסמה החדשה לאחר רענון העמוד.