Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

מדריך זה יסביר כיצד לאפס את סיסמת הכניסה לממשק הניהול המקומי ESET PROTECT On-Prem אם נשכחה או לא ידועה.

את הפעולה יש לבצע על שרת הניהול עצמו.

תוכן

1. אם מופיעה השגיאה Login Failed: Invalid username or password שם המשתמש או הסיסמה שמזינים אינם תקינים.

בברירת מחדל שם המשתמש הוא Administrator. אם אין ברשותכם את הסיסמה הנכונה, ניתן לאפס אותה.

2. יש להיכנס לתיקייה הבאה בשרת עליו מותקן ממשק הניהול:

C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Configuration ולפתוח את הקובץ startupconfiguration.ini.

הערה: שימו לב שבברירת מחדל תיקיית ProgramData מוסתרת.

מתוך הקובץ יש להעתיק את הנתונים המסומנים, אלו פרטי ההתחברות ל-Database:

  • פורט
  • שם משתמש
  • סיסמה

5

3. כעת יש להיכנס להוספה והסרה של תוכניות, לסמן את ESET Protect Server (בגרסה קודמת ESET Security Management Center Server) וללחוץ על כפתור Change.

0149 common 1 ep change password

4. יש ללחוץ על Next.

0149A common 1 ep change password

5. יש ללחוץ על Repair.

0150-common-2-ep-change-password.jpg

6. יש ללחוץ על Next.

0149B common 1 ep change password

7. בשורת Database יש לבחור ב-MS SQL Server, ולוודא שהפורט מופיע כפי שהעתקתם מהסעיף הקודם, לסמן את Login as current Windows use וללחוץ על Next.

0151 common 3 ep change password

8. יש לסמן את Use Existing User, בשורת Database Username יש לרשום את שם המשתמש שהעתקתם מהסעיף הקודם (בברירת מחדל era_user), ובשורת סיסמה יש לרשום את הסיסמה שהעתקתם.

חשוב - אם הסיסמה שלכם מכילה את התו @, עליכם למחוק את ה-Backslash שהתווסף באופן אוטומטי לסיסמה.
לדוגמה, אם הסיסמה שמופיעה בקובץ הטקסט היא eset\@2020, בשורת הסיסמה בסעיף זה עליכם לרשום eset@2020.

0152 common 4 ep change password

9. יש להזין סיסמה חדשה וללחוץ על Next.

11

10. יש לוודא כי Keep currently used certificates מסומן, וללחוץ על Next.

12

11. יש לסמן את Activate Later וללחוץ על Next.

12

12. יש ללחוץ על Repair.

בסיום הפעולה, יש להמתין 1-2 דקות, ולהתחבר לממשק הניהול עם הסיסמה החדשה לאחר רענון העמוד.

14

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *