• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

מדריך זה יציג פתרונות לבעיות נפוצות בניסיונות החיבור לממשק הניהול.

בצעו את הפעולות בהתאם לשגיאה בה נתקלתם.

תוכן

    • Login Failed: Connection has failed with state Not Connected
    • 1

      1. במידה ומופיעה השגיאה Login Failed: Connection has failed with state Not Connected יש לוודא שה-Services של ESET פעילים.

      2. ה-Service הראשון שיש לבדוק הוא ESET Protect Server (בגרסאות קודמות יכול להיקרא ESET Remote Administrator Server או ESET Security Management Center Server).

      במידה והוא לא פעיל יש לסמן אותו וללחוץ על Start.

      2

      3. לאחר מכן וודאו שה-Service של ה-SQL פעיל.

      בברירת מחדל השם שלו יהיה SQL Server ERASQL אך ייתכן שיהיה עם שם אחר (לדוגמא SQLExpress).

      במידה והוא למטה יש לסמן אותו וללחוץ על כפתור Start.

      3

      4. לאחר שהרמתם את שני ה-Services יש להמתין 1-2 דקות ולנסות שוב להתחבר לממשק הניהול.

    • Login Failed: Communication Error
    • Communication

       1. במידה ומופיעה השגיאה Login Failed: Communication Error יש לוודא שה-Service של Apache Tomcat פעיל.

      2. בדקו האם הסרוויס Apache Tomcat קיים ופעיל תחת Services.

      במידה ולא יש לסמן אותו וללחוץ על Start.

      לאחר שמרימים אותו יש לרענן את הדף Ctrl+F5 או לחלופין לסגור את הדפדפן ולפתוח מחדש.

      4

      לאחר מכן יש להמתין 1-2 דקות ולנסות להתחבר שוב לממשק הניהול

      במידה והבעיה לא נפתרה, וודאו כי קיים רכיב ה-Amazon Corretto תחת Add/Remove Programs, זהו רכיב ה-JDK בו משתמש ממשק הניהול.

    • Login failed: Invalid username or password
    • Invalid user

      1. במידה ומופיעה השגיאה Login Failed: Invalid username or password שם המשתמש או הסיסמא שמזינים אינם תקינים.

      בברירת מחדל שם המשתמש הוא Administrator. במידה ואין ברשותכם את הסיסמא הנכונה ניתן לאפס אותה.

      2. יש להיכנס לתיקייה הבאה בשרת עליו מותקן שרת הניהול:

      C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Configuration ולפתוח את הקובץ startupconfiguration.ini.

      חשוב - שימו לב שבברירת מחדל תיקיית ProgramData מוסתרת.

      מתוך הקובץ יש להעתיק את הנתונים המסומנים, אלו פרטי ההתחברות ל-Database:

      • פורט
      • שם משתמש
      • סיסמא

      5

      3. כעת הכנסו להוספה והסרה של תוכניות, לסמן את ESET Protect Server (בגרסאות קודמות ESET Remote Administrator Server או ESET Security Management Center Server) וללחוץ על כפתור Change.

      6

      4. לחצו על Next.

      7

      5. בחרו באפשרות Repair.

      8

      6. שנו את Database ל-MS SQL Server via Windows Authentication, וודאו שהפורט מופיע כפי שהעתקתם מהסעיף הקודם, ולחצו על Next.

      9

      7. סמנו את Use Existing User, בשורת Database Username רשמו את שם המשתמש שהעתקתם מהסעיף הקודם (בברירת מחדל era_user), ובשורת סיסמא רשמו את הסיסמא שהעתקתם.

      חשוב - במידה והסיסמא שלכם מכילה את התו @, עליכם למחוק את ה-Backslash שהתווסף באופן אוטומטי לסיסמא. לדוגמא, אם הסיסמא שמופיעה בקובץ הטקסט היא eset\@2020, בשורת הסיסמא בסעיף זה עליכם לרשום eset@2020.

      10

      8. הזינו סיסמא חדשה ולחצו על Next.

      11

      9. וודאו ש-Keep currently used certificates מסומן, ולחצו על Next.

      12

      10. סמנו את Activate Later ולחצו על Next.

      12

      11. לחצו על Repair.

      בסיום הפעולה, המתינו 1-2 דקות, ונסו שוב להיכנס לממשק הניהול עם הסיסמא החדשה לאחר רענון העמוד.

      14

    • שגיאת HTTP Error 404.0 - Not Found
    • 15

      בברירת מחדל ממשק הניהול של ESET משתמש בפורט 443. שגיאה זו לרוב תופיעה כאשר קיים כבר רכיב IIS על השרת, שמאזין בפורט 443. כדי לפתור זאת ניתן לוודא שאתם מנסים לגשת בפורט הנכון, או לחלופין לשנות את הפורט.

      1. בשרת הניהול פתחו את תיקיית C:\Program Files\Apache Software Foundation\Apache-tomcat-9.0.39\conf

      חשוב - מספר הגרסא שמופיע עשוי להשתנות.

      פתחו את הקובץ Server.xml לעריכה ב-Notepad, ומצאו את השורה Connector server=OtherWebServer שתופיע לקראת סוף המסמך.

      שם תוכלו לראות את הפורט בו ממשק הניהול מנסה להשתמש.

      במידת הצורך, תוכלו לשנות מכאן לפורט חדש (לדוגמא 8443), ולשמור את המסמך.

      16

      2. במידה ושיניתם את הפורט, עליכם להפעיל מחדש את ה-Service של Apache Tomcat, ולנסות שוב לגשת בפורט החדש, לדוגמא https://localhost:8443/era

      4

    • דף לא נטען / This site can't be reached
    • 17

      במידה ומופיעה שגיאה זו, יש לוודא שהסרוויס Apache Tomcat נמצא וקיים על שרת הניהול, ושאתם מנסים לגשת בפורט התקין.

      1. בדקו האם ה-Service של Apache Tomcat קיים ופעיל תחת Services.

      במידה ולא יש לסמן אותו וללחוץ על Start.

      לאחר שמרימים אותו יש לרענן את הדף Ctrl+F5 או לחלופין לסגור את הדפדפן ולפתוח מחדש.

      4

      במידה וה-Service פעיל, וודאו שאתם מנסים לגשת בפורט התקין.

      2. בשרת הניהול פתחו את תיקיית C:\Program Files\Apache Software Foundation\Apache-tomcat-9.0.39\conf

      חשוב - מספר הגרסא שמופיע עשוי להשתנות.

      פתחו את הקובץ Server.xml לעריכה ב-Notepad, ומצאו את השורה Connector server=OtherWebServer שתופיע לקראת סוף המסמך.

      שם תוכלו לראות את הפורט בו ממשק הניהול מנסה להשתמש.

      במידת הצורך, תוכלו לשנות מכאן לפורט חדש (לדוגמא 8443), ולשמור את המסמך.

      16

      2. במידה ושיניתם את הפורט, עליכם להפעיל מחדש את ה-Service של Apache Tomcat, ולנסות שוב לגשת בפורט החדש, לדוגמא https://localhost:8443/era

      4

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *