Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע מספר פעולות נפוצות בממשק ניהול ESET PROTECT.

דרישות

ממשק ניהול מקומי או בענן ESET Protect / Cloud.
אייג'נט מותקן בתחנות ומתקשר מול ממשק הניהול.

פירוט 

    • יצירת קובץ התקנה All-In-One 
    • 1. בממשק ניהול יש ללחוץ על Installers ואז על Create Installer.
    • 1 common actions
    • 2. יש לסמן את המוצרים אותם נרצה להוסיף לקובץ ההתקנה:
    • Management Agent - האייג'נט שמתקשר מול ממשק הניהול, נבחר אוטומטית.
    • Security Product - מוצר ההגנה (אנטי-וירוס).
    • Full Disk Encryption - רכיב הצפנת דיסק מלאה (נדרש רישיון תומך).
    • Inspect Connector - אייג'נט EDR (נדרש רישיון תומך).
    • בנוסף יש לבחור את הקבוצה הסטטית אליה המחשב יכנס.
    • משווקים בניהול מאוחד - יש לבחור את הקבוצה הסטטית של הלקוח.
    • בשורת Server Hostname יש להקליד את הכתובת של השרת בו מותקן ממשק הניהול.
    • לאחר מכן יש ללחוץ על Product Setup.
    • 2 common actions
    • הערה: בעת בחירת Linux/MAC, יבחר סימון Agent בלבד אוטומטית - את שאר המוצרים יש להתקין במשימה מתוך ממשק הניהול.

    • 3. לצורך בחירת מוצר להתקנה יש ללחוץ על Security Product, לבחור את המוצר הרצוי ולאשר.
    • שימו לב, הגרסה האחרונה תיבחר אוטומטית.
    • 3 common actions
    • 4. יש לסמן את התיבה של Run AV Remover ולאחר מכן על Finish.
    • 4 common actions
    • 5. יש ללחוץ על סוג מערכת הפעלה שלה נרצה להוריד את ההתקנה 32/64bit.
    • 6 common actions
    • 6. לסיום יש ללחוץ על Finish.
    • 7 common actions
    • צפייה בהגדרות המופעלות בתחנה
    • 1. יש להכנס למסך Computers, ללחוץ על 3 נקודות על המחשב הרצוי, ועל Show Details.
    • 1 request configuration
    • 2. יש ללחוץ על Configuration ועל Request Configuration.
    • 2 request configuration
    • 3. לאחר שתתבצע תקשורת של התחנה מול ממשק הניהול, ההגדרות יופיעו בממשק ניהול.
    • על מנת לראות את הפירוט המלא, יש ללחוץ על המוצר הרלוונטי ועל Open Configuration.
    • 3 request configuration
    • התחברות באמצעות RDP לתחנה/שרת
    • ניתן להתחבר למחשב באמצעות RDP בקלות.
    • 1. יש ללחוץ על מסך Computers, ללחוץ לחיצה שמאלית על 3 הנקודות במחשב הרצוי, ואז Connect via RDP.
    • 60 common tasks

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *