Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד לבצע בדיקת תקינות של פעולת מוצר ההגנה.

שימו לב: בדיקה זו תקפיץ התראה אדומה האומרת שזוהה ונוקה איום במחשב ונראית כך:
0058 common 4 eicar

חשוב לציין: לא מדובר באיום אמיתי והמחשב לא נחשף לסכנה בעקבות בדיקה זו.

תוכן

ישנן 2 דרכים, הדרך האוטומטית היא הקצרה יותר ולכן גם המומלצת.

    • דרך 2 - ידנית (לא נדרש חיבור לאינטרנט) 
    • 1. יש ליצור קובץ טקסט בשולחן העבודה במחשב.
    • 0056 common 1 eicar
    • 2. יש להדביק את כל השורה הבאה בתוך קובץ הטקסט שיצרתם:
    • X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
    • 3. יש לשמור את הקובץ.
    • 0056 common 2 eicar
    • לאחר הופעת ההתראה, ניתן לצאת מהקובץ ללא שמירה.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *